کپی مدل موهای دیوید بکهام توسط فرزندانش و بیوگرافی او

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کپی مدل موهای دیوید بکهام توسط فرزندانش

 

"

کپی مدل موهای قدیمی دیوید بکهام به وسیله فرزندانش

 جدیداً عکس خانوادگی بازیکن مشهور فوتبال آقای دیوید بکهام به همراه خانواده و بچه هایش پس از برگشت از از سفر خود به cotslands  در فضای مجازی منتشر شده است و در این عکس همه بچه های بکهام رو را با مدل های موی هایی میبینیم که کپی از مدل موی قبلی پدرشان است

دیویدبکهام و چهار فرزندش با بهترین لباس های خود در روز روز اول سال نو در این تصویر مشخص هستند و آنها سال نو را به همراه یکدیگر در امارت شان جشن گرفتند. آنها یک عمارت در منطقه روستایی در جنوب انگلستان را دارا می باشند و در روز ۳۱ دسامبر و با صرفه یک مهمانی و همچنین بازی های تخته ای و آتش بازی در کنار یکدیگر به استقبال سال نو رفتند.

در روز بعد با گرفتن این عکس خانوادگی سال نو را به همه دوستان و آشنایان تبریک گفتند و بزرگترین پسر او بروکلین ۲۰ ساله و رومئو ۱۷ ساله هر دوی آنها شلوار های نرم و کاپشن های ساده پوشیده بودند در حالیکه کروز پسر ۱۴ ساله  یک ژاکت پوشیده بود و هارپر هشت ساله یک لباس و دامن ،این در حالیست که به نظر می رسد.

آنچه که نظر طرفداران را به خود جلب کرده مدل موهای این چهار کودک است است که دقیقاً کپی مدل موهای دیوید بکهام در سال های گذشته است.

زوج موفق

 

بیوگرافی دیوید بکهام:

دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام در 2 می 1975 در لیتن استون، لندن انگلیس متولد شد. او بازیکن فوتبال مشهور اهل انگلستان است. قد او 183 سانتیمتر می باشد.

  فیلم/ آشپزی و سوسیس تخم مرغ درست کردن (آرام‌جعفری) در دل طبیعت

پدرش ادوارد آلن بکهام یک آشپز و مادرش ساندرا جورجینا یک آرایشگر بودند. دیوید یک خواهر بزرگتر به نام لین ژورژینا و خواهر کوچکتر به نام جوآن لوئیس دارد.

فوتبالیست

در سال 1997، بکام با ویکتوریا آدامز (بکام) خواننده ی انگلیسی گروه اسپایس گرلز ملاقات کرد، این دو در سال 1998 نامزد شدند و در سال 1999 در ایرلند ازدواج کردند.

حاصل این ازدواج سه فرزند پسر به نام های بروکلین بکام متولد سال 1999، رومئو بکام متولد سال 2002، کروز بکام متولد سال 2005 و یک فرزند دختر به نام هارپر سون متولد سال 2011 هستند.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.