جنجال دعوای شدید سینا ولی الله و بهنوش بختیاری در فضای مجازی؛ لات کوچه خلوت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کنایه و شوخی های سینا ولی الله یکی از مجریان شبکه فارسی زبان ام بی سی پرشیا واکنش شدید بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون را درپی داشت

 

مطلب نیو – کنایه های سینا ولی الله بهنوش بختیاری را به خشم آورد. صحبت های طنز و جدی و حتی تمسخر آمیز سینا ولی الله در برنامه خود در شبکه فارسی زبان ام بی سی پرشیا چندان به مذاق بهنوش بختیاریخوش نیامده و باعث انتشار استوری در پاسخ به صحبت های ولی الله شد شده است.

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از سینا ولی الله در این استوری نوشت: «هرکسی رو ببخشم توی آشغال رو در این شب عزیز نیم بخشم. فقط به خدا واگذارت میکنم لات کوچه خلوت»

همچنین ببینید: صحبتهای عجیب فائزه هاشمی؛ پدرم ساده زیست نبود،ماهواره هم داریم!

برنامه سینا ولی الله قبلا هم با حاشیه های زیادی همراه بود و واکنش های طرفداران را به همراه داشت. البته بهنوش بختیاری هم از چهره های جنجالی اینستاگرام است و با تعداد بالای فالوور بارها حاشیه ساز شده است.

دعوای شدید سینا ولی الله بهنوش بختیاری در اینستاگرام در روزهایی که حواشی بازیگران از سارا و نیکا گرفته تا ریحانه پارسا و… چیز عجیبی نیست.

سینا ولی الله بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری کیست؟

بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد. بهنوش بختیاری تیرماه سال ۸۶ با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است.

سینا ولی الله کیست؟

سینا ولی الله مجری و کمدین معروف ایرانی زاده 25 مهر سال 1352 در تهران است. این بازیگر مدرک لیسانس گرافیک و فوق لیسانس ارتباطات دارد. او در کشور امارات به تجارت و مجری گری مشغول است. مادر سینا قبلا در وزارت ارشاد کار می کرد و پدرش نیز در شرکت برق شغلی داشت. سینا ولی الهه یک خواهر و یک برادر دارد.

  روحانی مقتول که ادمین (بهنوش بختیاری) بود قلابی از آب درآمد! + ادمین بهنوش بختیاری کیست؟

سینا ولی الله بهنوش بختیاری

سینا ولی الله در سال 2008 با خانمی به نام ثمینه شهیم ازدواج کرده است. حاضل ازدواج آنها، دختری به نام دیبا می باشد. ثمینه روانشانس و استاد دانشگاه در انگلستان می باشد.

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.