کتک زدن سعید شمس داور بازی چوکا(فیلم حادثه) + بیوگرافی سعید شمس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کتک زدن سعید شمس داور بازی چوکا(فیلم حادثه) + بیوگرافی سعید شمس

سعید شمس ،جریان کتک خوردن داور بازی چوکای تالش تبدیل به سوژه جدید برای رسانه های جهانی شده است .او بیان می کند که ابتدا مربیان و بازیکنان تیم تالش به او حمله ور شده و اورا کتک می‌زنند و زمانی که او از دست آن ها گریخته تا زمانی که ماموران نیروی انتظامی به او می رسند خود را در محاصره بازیکنان و مربیان می بیند و به شدت از سوی آنها مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.
کتک زدن داور

شرح واقعه:

 سعید شمس،جریان کتک خوردن داور بازی چوکای تالش تبدیل به سوژه جدید برای رسانه های جهانی شده است .او بیان می کند که ابتدا مربیان و بازیکنان تیم تالش به او حمله ور شده و اورا کتک می‌زنند و زمانی که او از دست آن ها گریخته تا زمانی که ماموران نیروی انتظامی به او می رسند خود را در محاصره بازیکنان و مربیان می بیند و به شدت از سوی آنها مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

در ادامه از شرح واقعه بیان می کند که پس از ۲۰ روز پس از این اتفاق تازه فیلم مربوط به بازی را دیده و توانسته اتفاقات رخ داده را با چشم خود ببیند. اما او در خصوص دفاع از داوران و همکارانش ابراز خوشنودی می‌کند .در مورد اینکه آیا او در رختکن هم مورد ضرب و شتم قرار گرفته بیان می کند که در آن زمان بدنم گرم بود و متوجه نشدم اما تعدادی در رختکن وارد شدند و به من دست درازی کردند که تاکنون هویت آنها شناسایی نشده است.

این مسئله بازتاب جهانی پیدا کرده و بسیاری از روزنامه ها و شبکه های خبری و ورزشی در خصوص این اتفاق مطالب نوشته و به نقدهایی پرداخته اند.

 

بیوگرافی سعید شمس:

سعید شمس در سال ۱۳۵۷ به دنیا آمد ،سعید شمس دارای مدرک لیسانس کامپیوتر می باشد و بر اساس علاقه خود به فوتبال اکنون به عنوان داور  درجه یک فوتبال محسوب می گردد. او فعالیت حرفه‌ای داوری خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز نمود و اکنون دارای درجه ملی داوری می‌باشد که در سال ۱۳۸۸ آن را اخذ نموده است.

 

  فیلم کامل آخرین تمرینات سجاد غریبی قبل از مسابقه با مارتین فورد بریتانیایی را ببینید

 

فیلم کتک زدن داور (سعید شمس):

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.