پایان قرنطینه دانشجویان برگشته از ووهان چین + عکس یادگاری با وزیر بهداشت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز قرنطینه ۱۴ روزه دانشجویان برگشته از شهر ووهان چین به پایان رسید و وزیر بهداشت با اعلام این که هیچ کدام از آن ها مبتلا به ویروس کرونا نبودند با یک عکس یادگاری خبر بازگشت آنها را به آغوش خانواده هایشان اعلام کرد

 

با انتشار اخباری در خصوص شیوع ویروس کرونا و ابتلا بسیاری از افراد به این ویروس در ووهان چین نگرانی های جهانی در خصوص انتشار و ابتلا به این ویروس بالا گرفت  و آمار مبتلایان و کشته شدگان روبه افزایش این بیماری زنگ خطر جهانی را برای مقابله با این ویروس به صدا درآورد. این ویروس که از اواخر دسامبر سال گذشته در ووهان چین مشاهده گردید متاسفانه تاکنون جان صدها نفر را  گرفته و هزاران نفر به این ویروس مبتلا گشته اند.

 

مطلب نیو- با انتشار اخباری در خصوص شیوع ویروس کرونا و ابتلا بسیاری از افراد به این ویروس در ووهان چین نگرانی های جهانی در خصوص انتشار و ابتلا به این ویروس بالا گرفت و آمار مبتلایان و کشته شدگان روبه افزایش این بیماری زنگ خطر جهانی را برای مقابله با این ویروس به صدا درآورد.

این ویروس که از اواخر دسامبر سال گذشته در ووهان چین مشاهده گردید متاسفانه تاکنون جان صدها نفر را گرفته و هزاران نفر به این ویروس مبتلا گشته اند.

خوشبختانه در ایران هنوز گزارشی مبنی بر وجود بیماران مبتلا به ویروس کرونا ارائه نشده و ایران در چند پرواز مستقیم به چین تمامی اتباع و دانشجویان خود را از این کشور خارج کرد .

57 دانشجوی برگشته از ووهان  چین در یک قرنطینه ۱۴ روزه در یکی از هتل های اطراف تهران با دو مرتبه بررسی پزشکی در روز توسط یک تیم متخصص پزشکی و آزمایش های PCR انجام گرفت و در نتیجه امروز گواهی سلامت برای تمامی این دانشجویان صادر و به آنها تحویل داده شد.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که حال عمومی تمامی این دانشجویان مساعد است و گواهی سلامت برای همه آنها صادر شده و امروز به آغوش گرم خانوادهای خود بر میگردند.

  3 جوان هنجار شکن در بجنورد دستگیر شدند + عکس

 

 

 

 

همچنین بخوانید:  افشاگری مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال درباره دوپینگ در شهرآورد + فیلم مصاحبه

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.