واکسن کرونا کشف شد !

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

براساس ادعای دانشمندان آمریکایی در یک شرکت مهندسی ژنتیک که در مورد ویروس کرونا تحقیق می کند خبر کشف واکسن ویروس کرونا منتشر گردید

 

براساس ادعای دانشمندان آمریکایی در یک شرکت مهندسی ژنتیک که در مورد ویروس کرونا تحقیق می کند خبر کشف واکسن ویروس کرونا منتشر گردید

 

مطلب نیو – به گزارش یک موسسه تحقیقات پزشکی در آمریکا دانشمندان این موسسه توانسته اند واکسن بیماری کرونا را کشف کنند و این واکسن هنوز در مرحله تحقیقاتی قرار دارد و اخبار تکمیلی در خصوص زمان ارائه آن در بازار به زودی اعلام خواهد شد.

بیماری کرونا بر اثر یک ویروس که عامل انتقال آن محسوب می گردد تا کنون جان چند هزار نفر را در سراسر جهان گرفته و هزاران نفر به این بیماری مبتلا شده اند.تا کنون آمار مبتلایان به این بیماری در یران 61 نفر و همچنین 12 نفر دیگر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در این میان استان های گرفتار به بیماری کرونا که بیشترین بیماران در آنها مشاهده شده است به ترتیب قم – تهران – گیلان -مرکزی – اصفهان – همدان و مازنداران می باشند.

وزارت بهداشت با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در برخی از استان ها و شهرها در هفته جاری سعی در کنترل این بیماری داشته است و همچنین اخباری درباره ادامه تعطیلی مدارس تا 15 فروردین سال آینده به تصویب مجلس رسیده است.

 

 

بیشتر بخوانید:  گزارش پشت صحنه جنجالی بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.