همه چیز درباره آناشید حسینی طراح لباس و مدلینگ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 عکس های آناشید حسینی

آناشید حسینی یکی از مدلینگ های معروف و مطرح ایرانی می باشد. با بیوگرافی، سلایق و عکسهای او با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی آناشید حسینی

سیده آناشید حسینی 4 بهمن سال 1370  در اهواز متولد شد. او فارغ التحصیل معماری در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل مدیریت فشن در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه بین‌المللی مد آرت پاریس می باشد. آناشید یک خواهر و یک برادر دارد.

آناشید حسینی یکی از فعالان صنعت مد و لباس که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند و این روزها در صفحات مجازی به خاطر سلیقه خاص و ویژه ای که دارد بر سر زبانها افتاده است. می توان گفت او یکی از معروف ترین مدینگ ها در ایران است که محبوبیت زیادی نیز دارد. 

  بیوگرافی و عکسهای آناشید حسینی + مصاحبه و اینستاگرام

 عکس های آناشید حسینی

سلایق آناشید حسینی

دنیای مد و فشن و لباس دنیای جذابی ست که طرفدارن بسیاری دارد. ترکیب و خلق کردن یک استایل در این دنیای جذاب کار راحتی نیست. نیاز به تخصص، مهارت و البته سیقه هنری دارد. آناشید حسینی دختریست که توانسته با ذوق هنری خودش در دنیای مد و فشن موفق باشد.

او جز معدود کسانی ست که در ترکیب و ست کردن رنگ ها مهارت دارد. معتقد است که برای داشتن یک استایل زیبا و یونیک لازم نیست حتما از لباس‌های گران قیمت استفاده کنید؛ تنها چیزی که نیاز است، سلیقه و اطلاعات درباره رنگ شناسی و مبانی رنگ است. او می گوید با دانستن این نکات شما به راحتی می‎توانید استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشید.  

 عکس های آناشید حسینی

آناشید حسینی و برند Hiba

در دنیای مد و فشن آناشید حسینی به عنوان یکی از خوش پوش ترین مدلینگ ها شناخته شده است و سلیقه خوب او در انتخاب رنگ و نوع لباس باعث شد او در زمینه طراحی و تولید لباس وارد شود. او ابتدا با تولید مانتو و سپس کیف توانست در این عرصه موفق باشد.

برند آناشید با نام هیبا/ Hiba توانسته با تولید کیف و مانتوهای ایرانی و همینطور برگزاری نمایشگاه های مختلف در زمینه مد و فشن یکی از برند های موفق در ایران باشد. او این روزها در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس نیز فعال است و توانسته در حوزه پرطرفدار نیز موفق باشد

 عکس های آناشید حسینی

 عکس های آناشید حسینی

 عکس های آناشید حسینی

 عکس های آناشید حسینی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

یک نظر

  1. به نظرم شما هنوز هم به این آقا علاقه داری و گرنه تا حالا با کس دیگه ای ازدواج کرده بودید.شاید فکر کردن به ازدواج مجدد با آقای امیرحسین خیلی هم دور از انتظار نباشه. اگر تمایل تون دو طرفه هست، دیگه مانعی نیست تا بتوانید دوباره با هم ازدواج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.