هدایای نوروز ۱۳۹۹ ایرانسل اعلام شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هدایای شرکت اپراتور ایرانسل برای نوروز ۱۳۹۹ اعلام شد،شرکت ایرانسل بسته های اینترنت را برای هدیه نوروز در نظر گرفته و تمامی مشترکان می‌توانند از این هدایا بهره‌مند شود

 

 

مطلب نیو – بعد از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور به صورت گسترده با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری بسیاری از شرکت ها و اپراتورهای تلفن همراه خدماتی را به صورت رایگان و هدیه در اختیار مشترکان خود قرار دادند تا در طول تعطیلات نوروز کلیه مشترکان بتوانند از این خدمات استفاده کرده و در پر کردن اوقات فراغت و ایجاد سرگرمی برای بسیاری از افراد که مجبور به در خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌باشند موثر واقع شوند.

شرکت ایرانسل به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز ۹۹ به تمامی مشترکان ایرانسل هدایای را اهدا خواهد کرد،تمامی مشترکان ایرانسل می توانند از روز اول تا سیزده فروردین از هدایای شرکت ایرانسل استفاده کنند.

 

 

کد دستوری

تمامی مشترکان می توانند از یک گیگابایت اینترنت رایگان که از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در اختیار مشترکان قرار داده میشود یا با استفاده از کد دستوری #1399*  این بسته اینترنت هدیه را دریافت کنند

همچنین تمامی مشترکان می توانند به بخش تکان شگفت انگیز در اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند و از یک بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی رایگان که به صورت قرعه کشی به یکصد نفر اهدا خواهد شد در طول مدت نوروز استفاده کنند.

پیش از این شرکت ایرانسل از روز ۲۷ اسفند لغایت ۴ فروردین امکان استفاده از بسته های ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت که با یک قیمت بسیار مناسب در اختیار مشترکان قرار داده شده بود استفاده داشتند.

  سقف جدید (کارت به کارت بانکی) و کارمزد های جدید خدمات بانکی اعلام شد

تمامی مشترکان ایرانسل می‌توانند از فضای اینترنت و بازارهای معتبر اپلیکیشن ایرانسل من را دریافت و برای گوشی خود دانلود و نصب کنند و همچنین می تواند با شما گیری  #۴۵* اقدام به دریافت لینک دانلود اپلیکیشن ایرانسل من کنند.

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.