نسبت (امیرمحمد یزدانی با حسن یزدانی) چیست و چه نسبتی دارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به اینکه اخیراً نام حسن یزدانی امیرمحمد یزدانی دو کشتی‌گیر نام آور و پر افتخار ایرانی را بسیار شنیده ایم این سوال برای همگان پیش آمده که آیا این دو با هم نسبتی دارند؟

 

نسبت امیرمحمد یزدانی با حسن یزدانی چیست و چه نسبتی دارند؟

مطلب نیو – امیرمحمد یزدانی کشتی گیر ایرانی برادر زهرا یزدانی کشتی‌گیر دیگری است هر دوی آنها فرزندان عمه ی رضا یزدانی کشتی گیر معروف ایرانی هستند. و هیچ کدام با حسن یزدانی نسبتی ندارند. آنها تنها فامیلی شان با یکدیگر مشابه است.

امیر محمد یزدانی متولد سال ۱۳۷۹ در جویبار از توابع مازندران است. وی کشتی گیر آزادکار در وزن ۶۵ کیلوگرم می باشد. این ورزشکار نامی ایرانی افتخارات زیادی را از آن خود و کشورش کرده.

حسن یزدانی متولد سال ۱۳۷۳ در جویبار مازندران است. وی کشتی گیر آزادکار ایرانی می باشد که در دسته ۸۶ کیلوگرم رقابت می کند. حسن یزدانی دارای ۸ مدال طلای جهانی دو نقره و یک برنز است و از معروف ترین کشتی گیران ایران می باشد.

زهرا یزدانی خواهر امیر محمد یزدانی متولد سال ۱۳۷۷ است و اولین ایرانی می باشد که مدال طلای کشتی درون سالن را دریافت کرده. وی قبل از کشتی ده سال به صورت حرفه ای تکواندو کار می کرد و قهرمان تکواندو کشور بود.

نسبت امیرمحمد یزدانی با حسن یزدانی چیست و چه نسبتی دارند؟

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.