نامه شهاب حسینی به روحانی:ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران را رفع کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نامه شهاب حسینی به روحانی:ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران را رفع کنید

 

 شهاب حسینی در نامه‌ای به حسن روحانی خواستار رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران شد و ابراز داشت که امیدوارم با نمایش «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره فجر و برای اهالی رسانه موافقت شود.

 

شهاب حسینی در نامه‌ ای به حسن روحانی خواستار رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران شد و ابراز داشت که امیدوارم با نمایش «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره فجر و برای اهالی رسانه موافقت شود.

 

دو متن جنجالی قبل:

شهاب حسینی پیش از این با نوشتن دو متن اعتراضی نسبت به تصمیم به برخی از هنرمندان مبنی بر عدم حضور در جشنواره فجر در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام خود جنجال هایی را در خصوص این موضوع به راه انداخته بود.

 

کنایه به دولت:

شهاب حسینی با قراردادن نامه‌ای در صفحه اینستاگرام خود خطاب به حسن روحانی خواستار رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران شده است.او همچنین درخواست کرده که نسخه اصلی فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» که بهروز وثوقی به عنوان بازیگر در آن حضور دارد را در جشنواره فجر به نمایش بگذارد

او با بیان یک کنایه به دولت در ادامه نامه خود قضاوت در مورد شرایط اجتماعی و رفاه جامعه را به عهده عموم مردم قرار داده و البته نسبت به رفاه و آسایش مردم ابراز داشته که در این مدت گذشته بهبودی در شرایط مردم به وجود نیامده است.

 

در بخشی از این نامه آمده:

« در مورد عملکرد دولت شما در بهبود شرایط جامعه و مردم، قضاوت کلی را به عهده خود مردم میگذارم. اما به عنوان یک شهروند و یک حق رای که داشتم، بهبودی در شرایط مردم ندیدم. بخصوص از نظر معیشتی و رفاه که در سایه امنیت آن بتوانند تعاملی مهربانانه‌تر با یکدیگر داشته باشند. حال از شما درخواستی دارم و آن رفع ممنوعیت حضور دوباره بهروز وثوقی بر پرده سینمای ایران است. با حضور ایشان در فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» محسن امیریوسفی که در همین دوره جشنواره فجر در دسترس است، امید دارم با موافقت شخص جنابعالی این فیلم که در راستای گفتگو و تعامل ملی است در جشنواره فجر برای اهالی رسانه و مطبوعات اکران شود

  فیلم/گاف بزرگ مجری تلویزیون؛ آرزوی سلامتی برای مرحوم (پرویز مشکاتیان) در آنتن زنده!

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.