معرفی و خلاصه داستان انیمیشن پهلوانان + کسب رتبه 9.9 IMDB

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 انیمیشن پهلوانان

انیمیشن پهلوانان با کسب رتبه 9.9 IMDB جز برترین انیمشن ها قرار گرفته است . با معرفی این انیمیشن و جزئیات خبر با ما همراه باشید

 

 

معرفی انیمیشن پهلوانان

انیمیشن پهلوانان به کارگردانی و نویسندگی سیاوش زرین‌آبادی و تهیه کنندگی علیرضا گلپایگانی در 4فصل که  52 قسمت 30 دقیقه ای می باشد که به زبان‌های عربی و ترکی نیز دوبله شده‌است. فصل جدید این مجموعه  قرا است در فروردین 1401 پخش گردد. جالب است بدانید این مجموعه در سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم جایزه برترین کارگردان مجموعه و سریال را دریافت نموده است. 

  معرفی و خلاصه داستان سریال (آچمز) + اسامی ومعرفی تمامی بازیگران

 انیمیشن پهلوانان

خلاصه داستان انیمیشن (پهلوانان)

داستان انیمیشن پهلوانان با محوریت موضوعات تاریخی و قهرمانی  و اخلاقی می باشد که روایتگر داستان های خوارزم است. قهرمان داستان شخصی به نام پوریای ولی است که با هوش و زکاوت شاگردانش پهلوان صفی، پهلوان یاور و پهلوان مفرد در برابر ظلم و طمع و مکر و فریب کاری اسکندر خان داروغه شهر می ایستند.  داستانی که پر از نکات اخلاقی و جوانمردی است. 

 انیمیشن پهلوانان

قرار گرفتن لیست در IMBD

انیمیشن پهلوانان با کسب بالاترین امتیاز از سوی کاربران یعنی امتیاز 10 به یکی از برترین مجموعه های سایت IMDB از لحاظ نمره قرار گرفته است. از اینمیشن از لحاظ نمره از سریال های بازی تاج و تخت و برکینگ بد پیشی گرفته است. به نظر می رسد امتیاز دادن کاربران ایرانی به انیمیشن پهلوانان آنرا به یکی از بهترین مجموعه‌های سایت IMDb تبدیل کرده است. این اتفاق ممکن است نقش بسزایی در دوبله انگلیسی این انیمیشن جذاب داشته باشد.

 انیمیشن پهلوانان

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.