ماجرای سرقت المان ژیان نوستالژیک برنامه عروسکی چاق و لاغر در بلوار دودمان حقیقت دارد؟ + فیلم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 فیلم سرقت خودروی المان ژیان سریال چاق و لاغر

خودروی المان ژیان سریال نوستالژیک چاق و لاغر به سرقت رفت. با جزئیات این خبر و پیدا شدن آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

 

ماجرای سرقت خودروی المان ژیان 

خودوری المان کارکتر چاق و لاغر در برنامه عروسکی چاق و لاغر در بلوار دادمان و در کنار شخصیت های عروسکی آن قرار داشت. این خودرو به یکباره ناپدید شد.  نبود این خودرو سر و صدا زیادی در رسانه های خبری به پا کرد.  برخی این خبر را بازنشر کردند که خودروی المان به سرقت رفته است. 

شهرداری منطقه دو با رد این خبر اعلام کرد که سرقت خودرو المان صحت ندارد  و با تکذیب این خبر اعلام نمودند که این خودرو برای رنگ آمیزی و نوسازی از بلوار دادمان بردشاته شده و بعد از بازسازی آن و همچنین استفاده آن در مراسم 22 بهمن مجددا در جای اولیه خود گذاشته و نصب می شود. این کار در جهت توسعه فضاهای شاد  و زیبا سازی . بهبود فضای بصری صورت پذیرفته است. 

  فیلم کامل مراسم خاکسپاری (ارشا اقدسی) بدلکار ایرانی + عکس
 فیلم سرقت خودروی المان ژیان سریال چاق و لاغر

خلاصه سریال عروسکی چاق و لاغر

سریال عروسکی چاق و لاغر در 5 فصل و  در طی سالهای 65 تا 69 از شبکه دو سیما پخش می گردید. این سریال شامل دو عروسک با نام های چاق و لاغر بود بسیار بی عرضه بودند و از طرف رئیس بزرگ ماموریت داشتند دست به خرابکاری بزنند. در فصل چهارم این سریال رئیس بزرگ تصمیم می گیرد که از شر چاق و لاغر خلاصه شود و داستان شکل دیگری به خودش می گیرد. در فصل پنجم نیز شخصیت های دیگری جایگزین این دو شخصیت کارتونی می شوند. این سریال در دوران خود یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های ایرانی بود.

 فیلم سرقت خودروی المان ژیان سریال چاق و لاغر

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.