ماجرای جنجالی تماس با پلیس ۱۱۰ زن قمی و سفارش پیتزا‌/ درخواست کمک جالب زن قمی از پلیس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای درخواست  کمک جالب زن قمی که توسط همسر سابقش در خانه تهدید شده بود با تماس  با پلیس ۱۱۰ و سفارش پیتزا در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

ماجرای جنجالی تماس با پلیس ۱۱۰ زن قمی و سفارش پیتزا‌/ درخواست کمک جالب زن قمی از پلیس

مطلب نیو –  چندی پیش زن قمی با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و درخواست کمک خود را با سفارش پیتزا به اطلاع آنها رساند. بامداد سه شنبه تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم و هوشیاری اپراتور باعث شد که با درخواست کمک این خانم با پاسخ( بله یا خیر ) از شخص و اطمینان حاصل کردن از ایجاد مزاحمت برای او بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۹ توحید با حضور در محل وقوع تماس عامل مزاحمت همسر سابق بود و وارد منزل شده بود را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

  شیطان شب دماغ زخمی مشهد کیست؟ + تجاوز به عروس ۱۹ ساله و دستگیری

جانشین فرمانده انتظامی استان یک خانم با ۱۱۰ و سفارش پیتزا و هوشیاری اپراتور با دریافت پاسخ بله و خیر و اطمینان از ایجاد مزاحمت فردی برای او بلافاصله ماموران پلیس به محل وقوع تماس اعزام شدند و متهم دستگیر شد. سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشتند :

بامداد سه‌شنبه طی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم سفارش پیتزا ما مطلع شدیم که جان این خانم در خطر است و او مورد مزاحمت قرار گرفته است. تحقیقات تکمیلی از علل و انگیزه ارتکاب جرم در دست بررسی است .

جالب است که چندی پیش ویدیوی از تماس زن آمریکایی به پلیس و اعلام خطر با همین روش به آن ها پخش شده بود.

واکنش کاربران مجازی

کاربران مجازی از هوشیاری اپراتور ۱۱۰ ابراز رضایت و خرسندی کردند و خوشحال شدند که جان بانو نجات پیدا کرده است اما عده ای معتقد بودند که نباید این خبر رسانه‌ای می‌شد که دیگرزن ها بتوانند بعداً با همچنین روشی از پلیس درخواست کمک کنند.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.