لورل هاردی سینمای ایران کیست؟/ بازیگر ایرانی که با هاردی شباهت دارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عکس لورل هاردی سینمای ایران

میرطاهر مظلومی بازیگر و دوبلر خوب کشورمان است که این روزها با گریمی جالب از هاردی ظاهر شده است. با جزئیات این ماجرا همراه ما باشید

 

لورل هاردی سینمای ایران کیست؟

میر طاهر مظلومی در صفحه اینستاگرامی خودش عکسی منتشر کرد که در این عک با گریم جالبی از هاردی ظاهر شده بود و کاربران او را با این گریم الیور هاردی سینمای ایران دانستند. میرطاهر مظلومی در زیر عکس خود متن جالبی نوشته بود که در نوع خود قابل توجه است:

چهره به چهره شدن! از خود دور شدن و به جلد دیگری درآمدن.یک بار شاه، بار دیگر گدا. یک روز مرد خدا، روز دیگر شرورترین. گاه تو کسی دیگر می شودی و نقش آینه می شود و گاه از خود مایه می گذاری و تمام تو می شود آینه نقش، از درون به برون و بالعکش. رنج بزرگ این رفتن هل و شدن ها به کنار، تمام دلواپسی من از “خود” ی است که باید بی آلایش و یکه بماند بین این همه تلاطم و هیاهو. “خود” ی که مراقبه ات نباشد، هر لحظه بیم گم شدنش می رود. این رنج تراژیک هر بازیگری است.

  بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال «نیسان‌ آبی» + معرفی نقش ها و خلاصه داستان

عکس لورل هاردی سینمای ایران

بیوگرافی میرطاهر مظلومی 

میرطاهر مظلومی 7 اسفند سال 1353 می باشد. همسر او شهلا مقدم است و حاصل ازدواج آنها دختری به نام ستایش است. میرطاهر مظلومی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون و تئاتر می باشد. او در کنار بازیگری یکی از صدا پیشگان خوب ایران می باشد که در فیلم های بسیاری توانسته صداپیشگی کند و جوایز بسیاری در این زمینه کسب کرده است. 

عکس لورل هاردی سینمای ایران

عکس لورل هاردی سینمای ایران

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.