فیلم کامل بغض محمد رضا حیاتی در برنامه اینترنتی علی ضیا در اینستاگرام و شکستن رکورد بازدید + علت چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بغض محمد رضا حیاتی در دلتنگی اش برای تلویزیون در برنامه اینستاگرامی علی ضیا با شکستن رکورد، بازدید 9 میلیونی داشت.

 

فیلم بغض محمد رضا حیاتی

شکستن رکورد بازدید از ویدیو بغض محمد رضا حیاتی

برنامه اینستاگرامی علی ضیا با نام با ضیا این بار میزبان محمد رضا حیاتی گوینده خبر صدا و سیما بود. او که مدتی ست اجازه فعالیت در تلویزیون را ندارد، دیروز در برنامه علی ضیا شرکت نمود و گفت و گویی دوستانه با هم داشتند. در حین گفت و گو علی ضیا از حیاتی می پرسد، دلتنگ تلویزیون می شوید و حیاتی در جوابش می گوید مگر می شود دلم برای خانه ام (تلویزیون) تنگ نشود. حیاتی یکی از قدیمی ترین گویندگان خبر تلویزیون است. بغض حیاتی درباره دلتنگی اش برای تلویزیون یکی از پربازدید ترین ویدیوها شد و با 9 میلیون بازدید رکورد زد. این ویدئو در صفحه مدیر تولید برنامه منتشر شده بود.
  نظر جنجالی مجری تلویزیون؛ بچه ها با تقلب دیپلم بگیرن بهتر از اینه که کرونا بگیرن و بمیرن!
فیلم بغض محمد رضا حیاتی

 

بیوگرافی محمد رضا حیاتی

محمدرضا حیاتی 27 دی سال 1334 در آبان متولد شد. او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی می باشد. حیاتی فعالیت خود را در از سال 60 و با رادیو آغاز کرد و سپس وارد در عرصه گویندگی خبر تلویزیون وارد شد. او ابتدا در صدا و سیمای خوزستان بود و سپس به صدا و سیمای ملی وارد شد. حیاتی سال گذشته در مصاحبه ای خود را یکی از ارادتمندان ابی خواننده معرفی نمود و همین باعث شد از  گویندگی صدا و سیما کنار گذاشته شود. 

فیلم بغض محمد رضا حیاتی

ویدئویی از محمدرضا حیاتی که با حضور در برنامه اینستاگرامی علی ضیا، به خاطر دلتنگی‌اش برای تلویزیون بغض می‌کند رکورد باورنکردنی ۹ میلیون ویو را به دست آورد. این ویدئو در صفحه مدیر تولید برنامه منتشر شده بود.

علی ضیا در فرصت دوری خود از آنتن تلویزیون برنامه‌ای با نام «با ضیا» را در لایو اینستاگرام خود اجرا می‌کرد که گوینده پیشکسوت تلویزیون یکی از مهمانان این برنامه بود.

ویدئوهای گفتگو با جواد یساری دیگر مهمان این برنامه نیز بازدیدهای میلیونی در پیج‌ها از آن خود کرد.

فیلم بغض محمد رضا حیاتی

فیلم بغض محمد رضا حیاتی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.