فیلم/ نصب سنگ قبر ارشا اقدسی در خانه ابدی او در قطعه هنرمندان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مشاهده فیلم نصب سنگ قبر «ارشا اقدسی» بدلکار برجسته ایرانی همزمان با چهلمین روز درگذشت او با ما همراه باشید

 

فیلم/ نصب سنگ قبر ارشا اقدسی در خانه ابدی او در قطعه هنرمندان

مطلب نیو – ارشا اقدسی بدلکار حرفه ای کشورمان که چند هفته پیش در یک حادثه رانندگی هنگامی که در حال انجام بازی بود درشهر بیروت جان خود را از دست داد در چهلمین روز در گذشت او سنگ قبرش را نصب کردند.

  اولین عکس تصادف ارشا اقدسی در لبنان + ماجرای حادثه و ثبت رکورد گینس

فیلم/ نصب سنگ قبر ارشا اقدسی در خانه ابدی او در قطعه هنرمندان

ارشا اقدسی متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران می باشد. او بدلکار برجسته ایرانی بود و در طول حرفه‌ای خود در فیلم های گوناگونی مانند «اسکای فای»و« مرگ روشنایی»و«کونگ فو یوگا» بازی کرده است.

ارشا اقدسی بنیانگذار بدلکاران ۱۳ بود. اولین تجربه سینمایی او فیلم کوتاه« جمشید آریا» برای تجلیل بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم پور بود که با حضور قهرمانانی همچون یوسف کرمی، احسان روزبهانی و حامد پور طالب در یک روز ساخته شد و جشن حافظ به نمایش در آمد.

او در جشنواره فیلم «جیپور» موفق دریافت دیپلم افتخار شده بود و در روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۹۳ هنگام ضبط صحنه دچار حادثه تصادف در اتومبیل شد وبه بیمارستان منتقل شد و در روز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در شهر بیروت درگذشت.

با موافقت مادرش اعضای او برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا شد و در روز ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا و درکنار آرامگاه پیمان ابدی دیگر بدلکار سرشناس به خاک سپرده شد.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.