فیلم مراسم خاکسپاری (عزت الله مهرآوران) بازیگر سینما و تلویزیون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت ایران صبح امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در سن ۷۲ سالگی بر اثر سکته ناشی از ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

 

فیلم مراسم خاکسپاری عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون

مطلب نیو – عزت الله مهرآوران بازیگر دارای نشان درجه یک هنری صبح امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. عزت الله مهرآوران در حالی که دو دوز واکسن دریافت کرده بود در صحنه فیلمبرداری به بیماری کرونا مبتلا شد و پس از از چندی که با این بیماری جدال کرد، درگذشت.

با توجه به اینکه تنها چند ساعت از فوت این بازیگر محبوب می گذرد هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان خاکسپاری و تشییع جنازه ایشان در دسترس نیست. اما گمان می رود که مرحوم عزت الله مهرآوران را در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک بسپارند.

فیلم مراسم خاکسپاری عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ بود. وی در زمینه بازیگری فعالیت داشت. علاوه بر این دارای نشان درجه یک هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی بود. عزت الله مهرآوران در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ به دلیل سکته قلبی ناشی از ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

از جمله فیلم و سریال هایی او میتوان به لیسانسه ها، هیولا، میخواهم زنده بمانم اشاره کرد.

عزت‌الله مهرآوران به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر «عزت‌الله مهرآوران»، بازیگر و نمایشنامه‌نویس، صبح دوشنبه (۱۹ مهر) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد. پیکر این هنرمند فقید، در کنار حمید مهرآرا، دیگر بازیگر قدیمی و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به خاک سپرده شد. مهرآوران بعد از طی یک دوره مبارزه با کرونا، ۱۷ مهرماه دار فانی را وداع گفت.

  ماجرای فیلم سوئیچ پارتی چیست/ دستگیری ۲۳ دختر و پسر در رودهن

فیلم مراسم خاکسپاری عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.