فیلم رسمی جام جهانی 2018 با روایت عادل فردوسی پور منتشر می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیلم رسمی جام جهانی 2018 با روایت عادل فردوسی پور منتشر میشود

 

فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ که به صورت اختصاصی توسط فیفا تولید شده است از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه با روایت عادل فردوسی پور از پلتفرم های وی‌اودی و فیلمیو و نماوا منتشر خواهد شد.

 

 

فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ که به صورت اختصاصی توسط فیفا تولید شده است از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه با روایت عادل فردوسی پور از پلتفرم های وی‌اودی و فیلمیو و نماوا منتشر خواهد شد.

 

فیلم های جام جهانی فوتبال چه محتوایی دارند:

این فیلم های رسمی در اصل مستندهایی هستند  از متن و حواشی هر دوره از جام جهانی که فیفا از سال ۱۳۵۴ تا به کنون این فیلم‌ها را تهیه کرده و منتشرساخته است. این فیلم ها به زبان اصلی ساخته شده و اکنون  آخرین نسخه ساخته شده توسط فیفا از جام جهانی ۲۰۱۸ که شامل حواشی ،تصاویر زیبا  و  نقاط  ضعف و قدرت همچنین روایت بی نظیر از داستان ماندگاری از امید اشتیاق و  لذت در این مسابقات را  به تصویر کشیده است و در این گونه فیلم ها بهترین و نزدیک ترین نقاط در ورزشگاه ها در اختیار فیلم سازان قرار میگیرد تا بهترین تصاویر و ویدئو ها را بتوانند برداشت کنند و همین موضوع باعث ارتباط بسیار نزدیک تر بیننده با روند درجریان فوتبال و مسابقه خواهد شد.

این نسخه  به صورت ترجمه شده آن که به روایت عادل فردوسی پور می باشد از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه منتشر خواهد شد

از کارگردانان این فیلم ریچارد هورن،سایمون بیسه،جورج میلر و چائوکوره آ  می‌باشند که در نسخه ترجمه شده آن که به روایت عادل فردوسی پور است از ویژگی های زیبا و جذاب و دیدنی این نسخه خواهد بود

  فیلم حمله ور شدن کشتی گیران جمهوری آذربایجان به تماشاگران ایرانی در حاشیه مسابقات نروژ

این نسخه از فیلم جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال دومین همکاری عادل فردوسی پور با پلتفرم های وی‌اودی و فیلمیو در ساخت فیلم های با محتوای فوتبالیست .با در نظر گرفتن برنامه «کلاسیکو»، از ادامه‌دار بودن این همکاری‌های دو طرفه خبر می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.