فیلم اهدا نشان شوالیه به شهاب حسینی از طرف وزارت فرهنگ و هنر فرانسه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک مراسم رسمی که در شامگاه پنجشنبه در سفارت فرانسه در تهران برگزار گردید از طرف وزارت فرهنگ و هنر کشور فرانسه نشان شوالیه به شهاب حسینی اهدا گردید

 

 

مطلب نیو – در شامگاه پنجشنبه در یک مراسم رسمی که در سفارت فرانسه در تهران برگزار گردید نشان «شوالیه» از طرف وزارت فرهنگ و هنر کشور فرانسه به بازیگر خوب کشورمان شهاب حسینی اهدا گردید.

شهاب حسینی تنها بازیگر در خاورمیانه محسوب می گردد که موفق به کسب این نشان از سویی کشور فرانسه گردیده است،پیش از این شهاب حسینی موفق به دریافت جوایزی از قبیل نخل طلای جشنواره کن و خرس نقره‌ای جشنواره برلین نیز شده بود .

نشان شوالیه که از طرف وزارت فرهنگ و هنر کشور فرانسه به برخی از هنرمندان در سطح جهان اهدا می گردد با توجه به خلاقیت های هنرمند در زمینه های هنری و ادبی به او اهدا می گردد.

شهاب حسینی به عنوان یکی از هنرمندان خوب و خلاق کشور به حساب می‌آید که در بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی نقش آفرینی کرده او همچنین با شرکت در جشنواره فیلم کن به همراه فیلم «فروشنده» موفق به دریافت جایزه نخل طلایی این جشنواره گردید.

قابل ذکر است که نشان شوالیه که به شهاب حسینی در یک مراسم رسمی از طرف کشور فرانسه و در سفارت این کشور در تهران به او اهدا گردید تنها نشان شوالیه ای است که به یک بازیگر در خاورمیانه اهدا گردیده.

 

  بیوگرافی نیلوفر رحمانی اولین زن خلبان افغانستانی + آدرس اینستاگرام و افتخارات

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

2 نظر

  1. درود بر شما اقای حسینی عزیز… این که شما مرزای پیشرفت خود را تا کجا گسترش داده و جایزه خود را به کدام عزیز پیشکش کردید امری شخصی است… این که جوانان را به فعالیت ترغیب و قهرهای بچه گانه را تحریم کردید عالی است و اینکه دورو نیستید و تظاهر نمی کنید بی نظیر است

  2. شهاب حسینی در مواقع حساس ادای مخالفت را در میارد تا مردم گمراه کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.