فیلم اهدا جایزه اسکار به کوبی برایانت اسطوره تکرار نشدنی بسکتبال

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فیلم اهدا جایزه اسکار به کوبی برایانت

 

کوبی برایانت که همگی او را به عنوان یک اسطوره در بسکتبال آمریکا به یاد داریم شب گذشته بر اثر سقوط هلیکوپتر شخصی‌اش درگذشت.

 

کوبی برایانت که همگی او را به عنوان یک اسطوره در بسکتبال آمریکا به یاد داریم شب گذشته بر اثر سقوط هلیکوپتر شخصی‌اش درگذشت.

این اسطوره بزرگ بسکتبال آمریکا در سال ۱۹۷۸ به دنیا آمد و سپس بعد از ورود به دانشگاه به لیگ NBA پیوست و یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ بسکتبال جهان به حساب می آید قد او 198 سانتی متر بود و در خصوص افتخاراتش در دوران بسکتبال حرفه ای می توان قهرمانی 5 دوره مسابقات NBA را بیان کرد.

طبق خبرهای منتشرشده او با هلیکوپتر شخصی خود در حال پرواز بوده و در در اطراف کالیفرنیا هلیکوپتر او دچار سانحه شد و تمامی سرنشینان آن کشته شدند. در ابتدا خبرهای مبنی بر کشته شدن همه خانواده کوبی برایانت در این حادثه منتشر گردید ولی بعداً در خبرهای تکمیلی مشخص شد که فقط دختر ۱۳ ساله او در هلیکوپتر بوده و به همراه کوبی برایانت جان خود را از دست داده است.

در ادامه فیلم اهدای جایزه اسکار به این اسطوره بسکتبال جهان را می‌بینیم که او دو سال قبل به خاطر انیمیشن کوتاه (بسکتبال عزیز من) موفق شد جایزه اسکار را دریافت کند.

روحش شاد و یادش گرامی

 

 

فیلم اهدا جایزه اسکار به کوبی برایانت:

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.