عکس / پیدا شدن گنج در رودهن توسط حفاران غیر مجاز حقیقت دارد‌؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چندی پیش خبری مبنی بر حفاری های غیرمجاز برای یافتن گنج در رودهن منتشر شد. طبق اخبار منتشر شده این حفاران غیرمجاز توسط دستگاه‌های اطلاعاتی بازداشت شده‌اند.

 

عکس / پیدا شدن گنج در رودهن توسط حفاران غیر مجاز حقیقت دارد‌؟

مطلب نیو – طبق گزارش رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی دماوند دستگاه اطلاعاتی ۶ حفار غیر مجاز را در منطقه رودهن دستگیر کرده است. این حفار ها برای یافتن گنج به کانال فاضلاب شهر رودهن نفوذ کرده‌اند. آنها حال حفر یک تونل زیر زمینی برای رسیدن به یک گنج بودند که توسط دستگاه‌های اطلاعاتی کشور دستگیر شده‌اند.

باتوجه به حفاری‌های غیرمجاز متعدد که در فاضلاب رودهن صورت گرفته است مقامات قضایی دستور دادند که از پنجشنبه شب 22 مهر ماه این مکان به نظارت اداره میراث فرهنگی درآید. مسئولان در حال بررسی هستند تا در صورت وجود گنج آن را از دسترس سودجویان خارج کنند. چرا که این گنج ها آثار باستانی و تاریخی و فرهنگی کشور هستند.

این شش نفر اکنون در بازداشت دستگاه اطلاعاتی به سر می برند و در حال بازجویی هستند. مقام های قضایی در پی آنند تا بدانند شایعه وجود گنج در این مکان از کجا سرچشمه میگیرد. آیا واقعا حقیقت دارد یا کذب است؟

چنین اطلاعاتی باید مبنی بر اسناد و مدارک دقیق تاریخی باشند و اگر هم حقیقت داشته باشند باید فوراً در دسترس اداره میراث فرهنگی و آثار باستانی قرار بگیرند.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

یک نظر

  1. من شنیدم گنج رو خود میراث فرهنگی در سکوت خبری درآورده و برده. طبق اخبار محلی 17 تا کامیون گنج خارج شده و اینکه تو جیب کی میره خدا میدونه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.