عکس/ دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر برای اربعین حسینی را ببینید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در آستانه اربعین حسینی دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر (عج) از پیاده روی اربعین حال و هوای تازه‌ پیدا کرد.

عکس/ دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر برای اربعین حسینی را ببینید

مطلب نیو – بامداد جمعه 26 شهریور 1400 از دیوارنگاره جدید میدان حضرت ولیعصر(عج) با شعار «یک علم افتاده هزاران شده» رونمایی شد.

به تازگی دیوار نگاره جدیدی در میدان ولی عصر کشیده شده است. این دیوار نگاره زیبا پیاده روی گسترده اربعین را نمایش میدهد که هزاران نفر در صف این پیاده روی هستند. این افراد با در دست داشتن پرچم های یا النثارات الحسین و یا حسین به جمع این پیاده روی پیوسته اند.

در گوشه ی این دیوار نگاره یک شعار نقش بسته است با عنوان یک علم افتاده هزاران شده. به این معنی که هدف از کشتن امام حسین و خانواده او از بین بردن امامت و شیعی گری بود ، اما شهادت امام حسین خانواده و یارانش سبب پر رنگ شدن راه امامت و شیعی گری شد.

در نهایت محرم و اربعین همبستگی مسلمانان شیعه ی جهان و ایران را افزایش داد. و امروزه ما شاهد هستیم این عشق به حسین و عزاداری برای او حتی در بین غیر مسلمانان هم گسترش پیدا کرده است.

در دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) دچار مشکل شد و نتوانست با شکوه و گستردگی سال‌های قبل برگزار شود. امسال هم برای پیاده‌رویِ اربعین، محدودیت‌هایی وجود دارد که باز هم علتش شیوه ویروس کرونا است.

عکس/ دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر برای اربعین حسینی را ببینید

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.