طالع بینی ازدواج مرد متولد اردیبهشت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

طالع بینی ازدواج مرد متولد اردیبهشت

 مرد متولد اردیبهشت فردیست سرشار از عشق و علاقه ،او بذله گو و شوخ طبع است و در هر شرایط و در هر جایی حتی در مکان های عمومی این شوخی و بذله گویی را با خود به همراه دارد.
مرد متولد اردیبهشت

ویژگی های اخلاقی و درونی:

 مرد متولد اردیبهشت فردیست سرشار از عشق و علاقه ،او بذله گو و شوخ طبع است و در هر شرایط و در هر جایی حتی در مکان های عمومی این شوخی و بذله گویی را با خود به همراه دارد.

مردی است سرشار از احساسات  بسیار سرشار و خالص او عموماً حتی حاضر می‌گردد با منشی خود نیز ازدواج کند .از لحاظ هیکل و قیافه معمولاً مردان تنومند با گردن های کلفت و چهار شانه می باشند.

او از هر لحاظ به همسر خود در خصوص آشپزی و ژست و هیکل  توجه می کند. او می تواند خیلی پررو باشد و همچنین می تواند به راحتی گول زن های باهوش را بخورد .مرد متولد اردیبهشت به غذاهای گوشتی علاقه مند می باشد و دست و دلباز است و حاضر است هر چه را که دارد به شما هدیه بدهد و ببخشد، او حتی حاضر است که لباس تن خود را بیرون آورده و به شما هدیه بدهد.

شما در کل ناراحتی او را خیلی کم می بینید ولی وای به روزی که او قهر کند و ناراحت شود در عین حال او پدری مهربان و سیاست مدار و با نظارت است. وقتی یک مرد متولد اردیبهشت به زنی علاقه مند می شود و به او  عشق را ابراز می دارد کاملاً از ته قلب بوده و هیچ چاپلوسی در کار او جایی ندارد. مرد اردیبهشت بسیار صبور و سرشار از شادی و نشاط است و خواهان آزادی و این که حلقه ای به او زده شود و مجبور شود که کاری را به انجام دهد و این طرف و آن طرف کشیده شود اصلاً در خور علایق او نیست و همچنین از طرف دیگر دوست ندارد که یک زن مانند کنه به او بجسبد ،می خواهد که زنش نیز همچون خود او سرشار از شادی و نشاط باشد و دارای استقلال و آزادی و در سایه آن استقلال و آزادی او را از او سلب کند از لحاظ مالی معمولاً  متولد اردیبهشت  از نظر ثروت بهره کافی دارد او به فوتبال ،ماهیگیری ،پیاده روی، ورزش و مسافرت بسیار علاقمند است.

  طالع بینی ازدواج زن متولد آذر

 

طالع بینی ستاره شناسی مرد متولد اردیبهشت ماه:

ستاره  مرد متولد اردیبهشت ونوس است.ماه اردیبهشت دومین ماه از منطقه البروج است و نشانه ثروت و چیزهای مادی است او زمانی متولد شده است که انرژی خورشید در بهار به تمام زندگی شور و شوق و بیداری داده است .هیچ شخصی در دنیا به اندازه مرد متولد اردیبهشت ناز و نوازش و نرمش از خود نشان نمی دهد .بسیار آرام است و همانند یک صخره عظیم. برج ثور یکی از نشانه های خلاقیت بالاست و متولدین این ماه در رده های بالای مدیریتی قرار می گیرند.

 

از لحاظ عشق و علاقه:

 مرد متولد اردیبهشت میتواند یک مرد عاشق صمیمی و کسی باشد که در پشت عشق خود باقی مانده و حامی اوست به مثل قدیمی که مرد باید همیشه مرد باشد و زن همیشه باید زن باشد معتقد است .عشق مرد متولد اردیبهشت بسیار ساده ،عمیق، بی آلایش و صادقانه است و اهل تظاهر و چهره پردازی نیست سرشار از عشق و علاقه است و برای عاشق شدن مدت زمان زیادی لازم دارد و زنی که با او زندگی می کند بسیار خوش‌شانس است زیرا عصبانیت   او را هر ۳۰ سال یکبار ممکن است ببیند.

 

ازدواج مرد متولد اردیبهشت ماه با سایر ماه ها: 

اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است

اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید

اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند

اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار

  طالع بینی ازدواج زن متولد دی

اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش

اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل

اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت

اردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار

اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم

اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

اردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر

اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.