عکس تکان دهنده/ سه پرستار بیمارستان امام خمینی تهران که یکی پس از دیگری پرواز کردند!!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از انتشار بیماری کرونا در سطح وسیعی در سراسر کشور انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی از ۳ پرستار بیمارستان امام خمینی تهران رسانه‌ای شد

 

مطلب نیو – بیماری کرونا تاکنون در کشور جان هزاران نفر را گرفته و بسیاری از کادر درمان و آموزش پزشکی را نیز مبتلا کرده است که در این بین تعداد بسیاری از آنها در مواجهه با این بیماری و در مقابله با آن در بیمارستان‌ها جانفشانی کرده و در این راه به شهدای سلامت پیوستند

تصویری عجیب ، تکان دهنده و باور نکردنی از سه دوست، سه پرستار بیمارستان امام خمینی تهران که یکی پس از دیگری پرواز کردند!!

 انتشار این تصویر موجی از غم و اندوه را در بین کادر درمان رقم زده است

نرجس خانعلی زاده ابتدا در اورژانس بیمارستان امام خمینی تهران دوران آموزشی خود را می گذراند و سپس به بیمارستان های گیلان منتقل شد و در اسفند ماه در اثر کرونا جان خود را از دست داد.
و آخرین دوست از این سه یار، #محبوبه_خداوردی پرستار مهربان پرتلاش و فداکار اورژانس بیمارستان امام خمینی ۲۶مهر ۹۹ در اثر #کرونا جان باخت و به دوستان خود پیوست.

و در همین وضعیت فوق بحرانی بسیاری از کادر درمان در خصوص دریافت مطالبات خود  معترض بوده و لازم است که دولت و وزارت بهداشت و درمان به این مسئله توجه خاصی داشته باشند و در این شرایط سخت آنان همچنان برای نجات هموطنان خود، از جان مایه میگذارند.

  خودسوزی یک مرد جوان در خیابان نادری اهواز+ فیلم دلخراش

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.