ساعت پخش و تکرار سریال پایتخت 6 + خلاصه سریال و معرفی بازیگران

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ساعت پخش و تکرار سریال جذاب پایتخت 6 اعلام شد،این سریال به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در نوروز 99 آماده شده است و از شبکه اول سیما پخش خواهد شد

 

 

مطلب نیو – فصل ششم سریال جذاب پایتخت ۶ در ۱۵ قسمت ساخته شده و قرار است در نوروز ۹۹ از شبکه اول سیما پخش گردد. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده و دارای مخاطبان و طرفداران بسیاری می باشد.

این سریال که مضمونی طنز گونه دارد با ایجاد موقعیت های جالب و اتفاق های خاص همیشه مورد توجه بسیاری از خانواده های ایرانی بوده است.

 

 

خلاصه فصل ششم سریال پایتخت

در این فصل از سریال پایتخت بهبود دوباره به جریان قصه باز می‌گردد و در طول قصه با یک طنز خاص نقی بادیگارد یکی از نمایندگان مجلس خواهد شد،در این فصل از پایتخت بابا پنجعلی از قصه حذف شده ولی داستان های او در ادامه سریال پایتخت باقی مانده است و حتی تا جایی که اعضای بدن بابا پنجعلی را اهدا خواهند کرد ،علت حذف بابا پنجعلی تا حدودی به خاطر تکراری شدن نقش او بوده است.

 

 

بازیگران سریال پایتخت

در مجموعه پایتخت ۶ که مراحل ساخت آن به پایان رسیده محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند

 

 

زمان پخش و تکرار سریال پایتخت

سریال پایتخت ۶ در ۱۵ قسمت در طول تعطیلات نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد گردید.

این سریال هر شب از ساعت ۲۲:۳۰  دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما قرار خواهد گرفت.

  زمان پخش فصل جدید «خندوانه» در پاییز و زمستان ۱۴۰۰

 

 

 

 

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.