زمان پخش و معرفی مستند مسابقه جنگ ربات ها (Battlebots) مسابقه 2015 آمریکا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 جزئیات پخش مسابقه جنگ ربات ها

مسابقه تلویزیونی جنگ ربات ها محصول 2015 آمریکا است که در چندین فصل تهیه شده است. با جزئیات و زمان پخش این مسابقه با ما همراه باشید

 

 

مسابقه جنگ ربات ها

مستند مسابقه جنگ ربات ها به کارگردانی راین پولی تو محصول سال 2015 آمریکا می باشد که تا کنون 6 فصل آن ساخته شده و شامل 16 قسمت 42 دقیقه ای می باشد. در واقع این یک مسابقه علمی و هیجانی ست که شکل متفاوتی با دیگر مسابقه ها دارد که در کنار هیجان و جنگ بین ربات ها، ساخت یک ربات به صورت حرفه ای صورت می گیرد.

  ویدئو/ سکانس پایانی ۱۴+ و ترسناک سریال احضار را ببینید

 جزئیات پخش مسابقه جنگ ربات ها

جزئیات مسابقه

مسابقه جنگ ربات ها یک مسابقه تلویزیونی می باشد. این مسابقه شامل یک گزارشگر و چنر گروه حرفه ای شرکت ککنده است. دراین مسابقه گزاشگر روند ساخت ربات ها را گزارش می دهد و گروه ها همزمان در حال ساخت ربات های مختلفی هستند. این یک مسابقه بین المللی می باشد و از سراسر جهان در این مسابقه شرکت می کنند.

ربات هایی که مسابقه دهندگان می سازند بایستی قابلیت بالایی داشته باشد تا بتواند در مقابل ربات های دیگر بجنگند. هر گروه و رباتی که برنده میدان شود از آن گروه صعود می کند و ربات های برنده دوباره با هم مسابقه می‌دهند تا در نهایت یک گروه و یک ربات که از همه قوی‌تر است بتواند برنده جایزه ربات قهرمان شود. مسابقه دهندگان بایسیتی ربات های خود را با خلاقیت و استراتژی  طراحی کنند.

 جزئیات پخش مسابقه جنگ ربات ها

جزئیات پخش

مسابقه جنگ ربات ها توسط  تامین برنامه شبکه پنج آماده سازی شده است هر شب 00:46 دقیقه بر روی آنتن می رود.

 جزئیات پخش مسابقه جنگ ربات ها

 جزئیات پخش مسابقه جنگ ربات ها

 جزئیات پخش مسابقه جنگ ربات ها

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.