روز جهانی افراد عجیب و غریب و سلایق خاص + عکس های جذاب

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ما انسان ها از نظر ویژگی های بدنی کم و بیش با همدیگه متفاوتیم اما در میان ما اندک افرادی وجود دارند که از ویژگی های بدنی منحصر به فرد و عجیبی برخوردارند

 

مطلب نیو – شاید تصور کنید که تنها شخصیت های خیالی افسانه ها و اسطوره ها یا ابرقهرمان های فیلم های هالیوودی هستند که توانایی های ویژه ای دارند اما حقیقت آن است که بعضی از ما قابلیت هایی داریم که دست کمی از توانایی های شخصیت های خیالی ندارند! 

ما انسان‌ها حتی در انعطاف‌پذیرترین دیدگاه‌ها، موجودات زنده‌ی غیرمعمول و عجیبی هستیم. ویژگی‌های بیولوژیکی خاص ما نظیر مغز توسعه‌یافته، قرار گرفتن انگشت شست در مقابل بقیه‌ی انگشتان و … به ما اجازه داده‌اند که زمین را به شکل عجیب و داستان‌گونه‌ای بر اساس نیازهای خود تغییر دهیم و حتی آن را ترک کنیم. آشنایی با بعضی از این ویژگی‌ها می‌تواند عجیب و غافلگیرکننده باشد. 

امروز روز جهانی افراد عجیب و غریب هست،  خیلی از ماها شنیدیم یا حتی از شخصیت های تخیلی فیلم ها با ویژگی های منحصرفردشون یا کارهای خاصی که می کنند آشنا شدیم و گاها مارو شگفت زده کردند. اگر شما هم یکی از این افراد هستین یا علاقمند به این افراد این روز رو بهتون تبریک میگیم.

  پیام تبریک ویژه آغاز تحصیلی به دانش آموز و دانشجو + اس ام اس تبریک آغاز سال تحصیلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.