رازهای تناسب اندام و زیبایی بازیگران هالیود + راهکارهای ورزشی و تغذیه ای

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

 

تناسب اندام و زیبایی:

بازیگران هالیوود و هنرپیشه های مشهور سینما اصولاً در زندگی حرفه‌ای خود یکی از نکات اساسی که همیشه در راس پیشرفت و شهرت آنها قرار داشته بحث زیبایی و تناسب اندام بوده است.

در خصوص تناسب اندام اگرچه این مسئله می‌تواند تا حدودی به ژنتیکی و پیشینه ورزشی شخص مرتبط باشد ولی در دنیای سلبریتی ها انجام عمل های زیبایی می تواند بسیار در این مورد تاثیر گذار باشد ولی در این میان تاثیرگذاری ورزش و رژیم غذایی مناسب در داشتن تناسب اندام و  پوست و چهره زیبا بی شک بی تاثیر نخواهد بود.

 

 

 تمامی هنرمندان و بازیگران سرشناس سینما و هالیوود در طول زندگی حرفه‌ای خود همیشه به تاثیرگذاری تناسب اندام در شهرت خود بی توجه نبوده اند و داشتن مربی های ورزشی و رژیم‌های غذایی خاص همیشه دربرنامه زندگی آنها جایگاه خاص خود را داشته است.

 

 

مسلماً زیبایی و تناسب اندام در اکثر سلبریتی ها نمی تواند بدون پیگیری‌ روش های علمی و داشتن رژیم های غذایی خاص به دست آمده باشد و بر خلاف تصور ما بیشتر از آنچه که ما در نظر بگیریم آنها به این رژیم های غذایی و ورزش های خواص برای رسیدن به تناسب اندام مورد نظر اهمیت می دهند.

در ادامه به بررسی روشهای که اکثر بازیگران مشهور هالیوود و سلبریتی ها برای رسیدن به تناسب اندام مناسب خود از لحاظ ورزشی و رژیم غذایی بکار گرفته اند می پردازیم:

آب فراوان بنوشید:

تمامی مقالات علمی و تحقیقات انجام شده در خصوص پوست و تناسب اندام تاکید بر نوشیدن آب فراوان در حین انجام حرکات ورزشی و در طول روز داشته اند و این مسئله آن قدر مهم است که بسیاری از مقالات در خصوص ( آب بنوشید تا لاغر شوید ) نوشته شده و منتشر کرده است

 

  رژیم کتوژنیک چیست؟ + خطرات و عوارض و اصول رژیم کتوژنیک

 

تحرک داشته باشید:

مسلماً داشتن هر گونه رژیم غذایی مناسب بدون داشتن تحرک کافی و انجام حرکات ورزشی نمی تواند نتیجه مطلوب را برای داشتن تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آل به وجود آورد یکی از مواردی که تمامی سلبریتی ها و هنرمندان سینما و هالیوود در زندگی خود به عنوان یک عادت روزانه قرار داده اند ورزش های منظم تا حدودی حرفه ای می باشد.

 

 

هر روز ورزش کنید:

تمامی افراد جامعه و حتی سلبریتی ها و هنرمندان در طول روز با مشغله های کاری و زندگی خود درگیر میباشند ولی معمولاً این افراد زمان های خاصی از روز را برای ورزش کردن اختصاص می‌دهند. این ورزش های منظم می تواند برای یک شخص از پیاده روی های ساده در روز تا ورزش های هوازی و حرفه‌ای در باشگاه های ورزشی و بدنسازی را شامل گردد.

 

 

مواد قندی را از برنامه خود حذف می کنند:

تناسب اندام برای بازیگران هالیوودی بسیار مهم است. آنها برای اینکه اندام خوبی داشته باشند در برخی از مواد غذایی را از برنامه غذایی خود حذف می کنند که مواد مواد قندی و چربی ها یکی از این موارد است. انواع دسر ، نوشابه ، شیرینی، نان، قند و شکر تا حد ممکن از رژیم غذایی آنها حذف شده است.

 

 

پروتئین بیشتری مصرف می کنند:

مواد پروتئینی برای تبدیل شدن به انرژی سرعت متابولیسم را بالا برده و باعث آب کردن چربی شکم و پهلو میشود. به همین خاطر بازیگران هالیوودی پروتئین بیشتری مصرف می کنند و در برنامه غذاییشان به وفور تخم مرغ، گوشت، ماهی و… یافت می شود.

  آیا روزه داری به کاهش چربی های شکم و لاغری کمک میکند؟ + باید ها و نباید ها

 

 

برای کاهش وزن راحت از نوشیدنی های ناسالم پرهیز کنید:

از نوشیدنی های گازدار و آب طعم دار یا نوشابه های ورزشی و نوشیدنی هایی که کالری زیادی دارند، پرهیز کنید. ما توصیه می کنیم برای رفع تشنگی تان فقط از آب ساده استفاده کنید. اگر باید قهوه بنوشید، آن را ساده و با مقدار بسیار کمی شکر درست کنید. اگر نمی توانید قهوه صنعتی را کاملا از رژیم غذایی تان حذف کنید، مصرف آنها را کاهش دهید.

 

در سراسر جهان معتقدند كه متخصص اصلی برای حفظ اندام بسیار زیبا “سوفیا لورن” است. او بسیار كم گوشت می خورد و به مقدار زیاد آب می نوشد. او به چیپس، سیگار و مشروبات الكلی لب نمی زند. پنیر، سبزیجات و میوه، مواد اصلی در رژیم او هستند.

 

 

میوه بخورید:

بهترین خوراکی، خوردن میوه‌های کم کالری و پرآب مانند نارنگی، پرتقال، لیموشیرین و… است.

 

 

سبک و مغذی:

چند عدد بیسکوییت ساده با شیر، آبمیوه طبیعی و… از این نوع خوراکی‌ها بعنوان میان وعده استفاده کنید.

 

 

به جدول توجه کنید:

به میزان کالری مصرفی با انجام هر نوع تحرک بدنی، دقت کنید. به این ترتیب می‌توانید برای میزان کالری مصرفی و میزان نیاز به کالری، برنامه‌ریزی کنید.

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.