دکتر شیرین روحانی راد پزشک بیمارستان پاکدشت بر اثر بیماری کرونا درگذشت + فیلم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دکتر شیرین روحانی راد یکی از پزشکان فداکار بیمارستان پاکدشت به علت ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت،ایشان بعد از بستری شدن بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران جان خود را از دست داد

 

دانلود فیلم

 

مطلب نیو – بر اساس اخبار منتشر شده یکی دیگر از پزشکان فداکار کشور امروز بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا جان خود را از دست داد،دکتر شیرین روحانی راد که به عنوان پزشک بیمارستان پاکدشت مشغول فعالیت بود با اینکه خود به بیماری مبتلاء شده بود به دلیل نبود نیرو های کافی کادر درمان با تحمل بیماری و با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در راه مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان پاکدشت حضور پیدا می‌کرد و به رسیدگی به بیماران می پرداخت.

او حتی با وجود سرم در دستش و حال نامساعد به علت کمبود کادر پزشکی و حجم بالای مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان سر کار حاضر می شد و فداکارانه به خدمت می پرداخت.

بر اساس گزارش های وزارت بهداشت تا روز چهارشنبه ۲۸ اسفند بیش از ۱۷ هزار نفر از هموطنان به بیماری کرونا مبتلا شدند و حدود ۱۲۰۰ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

متاسفانه با توجه به اخطار های صادر شده از سوی وزارت بهداشت و درمان دیروز تعدادی از هموطنان راهی مسافرت های نوروزی شدند که همین امر می‌تواند باعث شیوع بیشتر بیماری کرونا در شهرهای دیگر گردد.

  سه پزشک مسلمان اولین موارد فوتی بر اثر کرونا در کادر پزشکی انگلیس + عکس

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.