حکم اعدام بخاطر قتل شوهر سابق زن صیغه ای + جزئیات محاکمه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مردی که بعداز ازدواج با همسر سابق دوستش به اتهام قتل مرد جوان در دادگاه حاضر شده بود نهایتا به قصاص محکوم شد 

 

 

مطلب نیو – بعد از گذشت یکسال و انجام تحقیقات و تکمیل پرونده قتل مرد جوانی به نام سامان که حدود ۱ سال قبل به قتل رسیده و جنازش در ماشین شخصیش پیدا شد برگزار گردید و مرد جنایتکار به قصاص محکوم شد.

 

شرح ماجرا:

در حدود یک سال پیش ماموران کلانتری در شهر کرج در حین گشت زنی با جسد یک راننده جوان در درون خودرویی مواجه شدن که بعداً در تحقیقات به عمل آمده در پزشکی قانونی مشخص شد که او در اثر خوردن قرص برنج مسموم شده و جان باخته است.

بعد از تحقیقات بسیار متاسفانه سرنخی در خصوص این مرگ به دست نیامد تا اینکه پلیس آگاهی با بررسی مکالمات و سوابق گوشی همراه همسر سابق این فرد به نام المیرا متوجه شدند که ظاهراً همسر سابق مقتول با فردی به نام فرید که با مقتول رابطه دوستی داشته به صورت صیغه ازدواج کردند و مدت هاست که در رابطه میباشند.

بعد از احضار همسر سابق مقتول و بازجویی از او نهایتاً همسر سابق مقتول به نام المیرا پرده از راز کشته شدن همسر سابق خود برداشت و در ادامه روند قضایی بعد از دستگیری مرد ۳۲ ساله که محکوم به قتل شوهر سابق زن صیغه ای خود شده بود در بازجویی به قتل دوست خود اعتراف کرد.

 بیشتر بخوانید:  دختر سیزده ساله به خاطر قیافه اش مورد آزار و اذیت دوستانش قرار گرفت و خودش را دار زد !

سامان متهم ردیف اول :

من با فرید دوست بودم پس ازجدایی او از همسرش المیرا من او را به عقد موقت خودم درآوردم اما از آنجا که المیرا از فرید فرزند داشت او گهگاه برای ملاقات با فرزندشان به خانه المیرا می‌رفت و من از این موضوع ناراحت بودم و همین ماجرا باعث تنش بین ما شده بود برای همین با المیرا تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم.

  اعترافات پدر «رومینا»، دختر ۱۴ ساله ای که با داس به قتل رسید

قضات دادگاه پس از شور باتوجه به محتویات پرونده متهم ردیف اول را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس و المیرا متهم ردیف دوم را به اتهام معاونت در قتل به 15سال حبس محکوم کردند.

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.