جعل حدیث و توهین به امام صادق (ع) توسط صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون + پست اینستاگرام

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون در یک اقدام جدید و با تکرار توهین به ائمه علیه السلام با جعل حدیث به انتساب مطالب موهن به امام صادق علیه السلام پرداخته است

 

 

مطلب نیو – صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون پیش از این به اتهام اهانت به مقدسات و همچنین توهین به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام بازداشت شده بود.

او در یک پست اینستاگرامی به تمسخر نذری و مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام پرداخته

بود که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای پیدا کرد 

این باعث پیگیری قضایی و در نهایت دستور جلب این بازیگر دیگر صادر شد

صبا کمالی امروز با انتشار یک پست جدید دوباره به توهین به مقدسات و ائمه اطهار پرداخته و با

جعل حدیث اقدام به انتساب مطالب موهون به امام صادق علیه السلام کرده است.

متاسفانه گویا فضای مجازی به مکانی جهت انتشار نظرات و برخی توهمات سلبریتی ها و برخی از افراد معلوم الحال گشته است

که با توهین به اصول فکری و اعتقادی جامعه سعی در دیده شدن خود دارند

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

5 نظر

  1. اگه دفعه قبل که به ساحت آقا امام حسین(ع)توهین کرد باهاش برخورد می شد ،دیگه اینقدر وقیح نمی شد.از قوه قضاییه درخواست برخورد جدی (نه مثل قبل) داریم.

  2. صبا کمالی باید اعدام بشه طبق اصل ۵۷.توهین به مقدسات حکمش اعدامه

  3. أين المنتقم

    یک روایت واقعی برات می نویسم به صرفت نیست ، از امام رضا علیه السلام است که فرمودند هرگاه گناه جدید به وجود بیاد بلاهای جدید هم به وجود میاد

    تو سبب بلایی

  4. هنرمند حقیقی و نه ملعبه این و آن، ابتدائاً باید رشدیافته و انسان بوده باشد؛ تا این اتفاق نیفتد، نتیجه اش صبا کمالی ها می شود. اکانت و نوشته قبلی خانم صبا کمالی را در مورد امام حسین علیه السلام، چندین بار و بی طرفانه مرور کردم؛ به نظرم و به عنوان یک شخص عادی و نه حقوقدان، هرچند نوشته ایشان، مصداق عینی و کامل توهین نیست و از آن توهینی و یا تنفری، مستفاد و برداشت نمی شود اما این نوع دیالوگ سخیف، نشانگر و انعکاس یک باطن پوچی است که از جایگاه و شأن حقیقی والای امام حسین، بی خبر است؛ البته این را متخصصان و حقوقدان ها باید بگن که این، توهین بوده یا نه. اینکه آن موقع، حکم جلبش صادر شده و صحت داشت یا نه نمی دانم. به نظرم، خانم کمالیِ بازیگر دست چندم در عرصه هنر، خواسته اند بد مطرح بشوند تا اینکه اصلاً مطرح نشوند؛ روشی که الآن دیگه مد شده بین تازه به دوران رسیده ها تا فضا و افکار عمومی را متوجه خودشان بکنند و اخیراً همین بد مطرح شدن را در مورد آقای امیر نوری هم دیدیم؛ نوری و نوری ها، صبا کمالی و صبا کمالی ها، حاصل سیستم ناکارآمد و ضعیف هنری غالب بر کشور است که باعث رشد کاریکاتوری اینها شده است. متأسفانه ایشون، کارشان را در آن مقطع هم توجیه کردند و آن را اصول نمایشنامه‌نویسی اعلام کردند! چنین اصولی را در نمایشنامه نویسی، هیچ عوامی و خواصی نمی پذیرد و چنین اصولی را ما سراغ نداریم. آیا هتک حرمت، بی ادبی و گستاخی، از اصول نمایشنامه نویسی است؟! آنهم در جایی که خطابش امام حسین باشد؟ شما نباید از خطوط قرمز رد می شدید. شما یک غلطی را مرتکب شدید؛ آنهم در ایام محرم و اکنون و این بار هم آمده اید سخن امام صادق علیه السلام را به تمسخر گرفته اید تا یه عده ای مثل خودتان را بخندانید که مصداق عینی جعل هم محسوب می شود.

  5. ما تا کی باید تحمل کنیم و دم برنیاوریم؟

    ح… زاده ها، اگر مسلمان نیستید به گفته امام حسین لااقل انسان و آزاده باشید

    شما در کشور مسلمان شیعه زندگی کثیفتان را می گذرانید

    بین چندین میلیون مسلمان زندگی می کنید

    بی آبرو، به اعتقادات اینهمه انسان احترام بگذارید

    وگرنه خودمان احترام را به شیوه خودمان یادتان می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.