جزییات ساخت و پخش مستند (قاسم) شهید سلیمانی + خلاصه داستان و زمان پخش

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مستند (قاسم) از تولد تا شهادت سردار قاسم سلیمانی را روایت کرده است و همچنین فعالیت‌های او در۴ دهه را به تصویر کشیده است در ادامه با ما باشید

 

 

جزییات ساخت و پخش مستند (قاسم) سلیمانی + خلاصه داستان و زمان پخش

 

معرفی و جزییات مستند (قاسم) سلیمانی

مستند قاسم به کارگردانی مهدی فارسی و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی از بدو تولد تا شهادت سردار سلیمانی را و همچنین چهار دهه فعالیت ایشان در میدان عمل را به تصویر می‌کشد.

تهیه کننده این مستند در گفتگویی گفت: در این فیلم تلاش کرده‌ایم تا زندگی نامه سردار سلیمانی را از تولد تا شهادت اش به تصویر بکشیم البته محوریت اتفاقات این مستند فرماندهی در منطقه و فعالیت حاج قاسم سلیمانی در میدان می باشد.

وی افزود در این مستند داستان و تصاویری از کودکی و نوجوانی و همچنین حضور در ۸ سال دفاع مقدس را به نمایش گذاشته ایم. اما محوریت این مستند مقاومت ایشان در چندسال اخیر و مبارزه با داعش در عراق، حضور در لبنات و جنگ ۳۳روزه و… میباشد.
همه تلاشمان این است که زحمات چندین ساله این شهید را مرور کنیم.

  اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال «پیدا و پنهان» + معرفی نقش ها و خلاصه داستان

جزییات ساخت و پخش مستند (قاسم) سلیمانی + خلاصه داستان و زمان پخش

 

گفتگوی تهیه کننده در باره مستند (قاسم) سلیمانی

شعبانی تهیه کننده این مستند بیان کرد زیادی از تصاویری که در مستند قاسم به نمایش در می آید جدید هستند و دیده نشده اند البته نکته مهم تر این است که این تصاویر در جای درست خود آمده اند که تاثیرگذاری آنها را بیشتر کرده است.

تهیه کننده مستند قاسم در باره پخش این مستند گفت در ابتدا قرار بود که این مستند در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی پخش شود اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد که البته با توجه به اتفاقات اخیر به نظرم خیریتی در آن وجود داشته است.
ما این مستند را در جواب به هیچ موضوع خاص نساخته ایم و فکر میکنیم زمان پخش آن در این روزها بسیار مبارک بود.

این مستندساز درباره تصاویر گفت بخش زیادی از تصاویر این مستند توسط کارگردانان و تصویربرداران مرکز مستند ضبط شده است. کسانی که در زمان حیات شهید سلیمانی در کنار ایشان بودند بنابراین بسیاری از تصاویر آرشیوی از لشکر ۴۱ ثارالله که جمع آوری شده بود و گفت و گو هایی که در این مستند می بینید نیز تولیدی می باشد.

 

جزییات ساخت و پخش مستند (قاسم) سلیمانی + خلاصه داستان و زمان پخش

 

زمان پخش و بازپخش مستند (قاسم) سلیمانی

مستند (قاسم) روز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۹ و جمعه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۴ میباشد.

 

جزییات ساخت و پخش مستند (قاسم) سلیمانی + خلاصه داستان و زمان پخش

 

عوامل تولید مستند (قاسم) سلیمانی

عوامل تولید این مستند عبارتند از:‌

کارگردان: مهدی فارسی، پژوهشگر و نویسنده: محمدرضا ابوالحسنی، گوینده و نریتور: محمدرضا ابوالحسنی، مجری طرح: ابوالفضل دمیرچی‌لو، تصویربرداران: مصطفی سیفی، احمد عبدالرحیمی، احمد بخشی، محمد صدری و مصطفی اشراق، تهیه آرشیو و تصاویر قدیمی: امیر عسگری و رضا لطیفیان، اصلاح رنگ: یحیی محمدعلیی و صداگذار محمدرضا ابراهیمی.

 

 

جزییات ساخت و پخش مستند (قاسم) سلیمانی + خلاصه داستان و زمان پخش

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.