جریان ممنوعیت فروش بادکنک ولنتاین چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

از روز گذشته اخباری مبنی بر ممنوعیت فروش بادکنک های قرمز ولنتاین در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد .انتشار خبر ممنوعیت فروش بادکنک در ایام منتهی به روز ولنتاین حرف و حدیث های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد و بسیاری از خبرگزاری ها این خبر را پوشش دادند.  در نهایت اتحادیه خرازان در خصوص اخبار منتشر شده درباره ممنوعیت فروش بادکنک های خاص واکنش نشان داد.

 

ماجرای ممنوع شدن فروش بادکنک ولنتاین:

از روز گذشته اخباری مبنی بر ممنوعیت فروش بادکنک های قرمز ولنتاین در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد .انتشار خبر ممنوعیت فروش بادکنک در ایام منتهی به روز ولنتاین حرف و حدیث های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد و بسیاری از خبرگزاری ها این خبر را پوشش دادند.

در نهایت اتحادیه خرازان در خصوص اخبار منتشر شده درباره ممنوعیت فروش بادکنک های خاص واکنش نشان داد.

 

 

حسین دکمه چی رئیس اتحادیه خرازی فروشان در مصاحبه‌ای با خبرنگاران اعلام کرد :

در خصوص ممنوعیت فروش بادکنک در روزهای خاص و یا روزهای منتهی به ولنتاین هیچ‌گونه دستوری از سوی ارگان های خاص یا پلیس به این صنف و اتحادیه نداشتیم .

او درباره نحوه فروش بادکنک ها در این صنف بیان کرد که طبق روال قبل و سال های گذشته درباره نوع ممنوعیت فروش برخی از بادکنک های خاص که با شئونات اسلامی همخوانی ندارند به اعضای این صنف اطلاع داده شده است.

 

همچنین ببینید: فیلم و تصاویر جنجالی از حضور علیرضا جهانبخش در یک کلوپ شبانه

 

 

واکنش ابطحی رئیس دفتر محمد خاتمی در خصوص خبر ممنوعیت فروش بادکنک های روز ولنتاین:

ابطحی در یک توییت نسبت به این خبر واکنش نشان داد و بیان کرد که شادی برای جوان های ما به هر علت و بهانه‌ای لازم و ضروری است و نهادهایی که در خصوص ممنوعیت فروش بادکنکهای خواص بیانیه صادر کردند باید یک سر به خیابان ها بزنند و متوجه خواهند شد که این ممنوعیت های فروش هر ساله چه تاثیری بر این قضیه داشته است !

  فیلم هوایی بسیار زیبا از جشن سده در روستای چم استان یزد + معرفی جشن سده

 

 

در این میان برای بسیاری از مردم در خصوص خبر منتشر شده درباره ممنوعیت فروش بادکنک ها از سوی برخی رسانه ها ابهاماتی را به وجود آورده و باعث بروز برخی حاشیه ها و جنجال ها در فضای مجازی شده است.

 

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.