جانی دپ دزد دریایی کارائیب انگشتش توسط همسرش امبر هرد قطع شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جانی دپ دزد دریایی کارائیب انگشتش توسط همسرش امبر هرد قطع شد

 

بعد از جدایی جانی دپ از امبر هرد ابعاد جدیدی از این جدایی و دعواهای این دو نفر در فضای مجازی منتشر شد از انگشت قطع شده جانی دپ گرفته تا جای سیگار روی گونه اش .

 

شروع ماجرا و طلاق جانی دپ از امبر هرد:

بعد از جدایی جانی دپ از امبر هرد ابعاد جدیدی از این جدایی و دعواهای این دو نفر در فضای مجازی منتشر شد از انگشت قطع شده جانی دپ گرفته تا جای سیگار روی گونه اش .

بعد از جدایی امبر هرد از جانی دپ که به علت شکایت امبر هرد از او به علت ضرب و شتم و خشونت علیه زنان صورت گرفت این دو بازیگر از یکدیگر جدا شدند و نهایتاً در سال ۲۰۱۶ بعد از برقراری دادگاه و ارائه مدارک از سوی امبر هرد مبنی بر خشونت خانگی علیه او  و عکس هایی که  کبودی هایی را  بر روی صورت امبرهرد نشان می داد او مدعی شده بود که قربانی یک خشونت خانگی شده است و در نهایت جانی دپ به یک طلاق توافقی رضایت داد و همچنین محکوم به پرداخت‌  هفت میلیون دلار به امبر شد که در نهایت امبر این پول را صرف خیریه کرد.

 

 

 

شکایت جدید جانی دپ از یک نشریه به علت قربانی خشونت خانگی شدن:

بعد از این این جریانات جانی دپ در یک شکایت از گروه مطبوعاتی که در سال ۲۰۱۸ یک مقاله در خصوص او نوشتن و او را یک چهره خشن علیه زنان نشان دادند و این مقاله را با نام (کتک زن همسر) منتشر کردند او مدارکی را در خصوص درگیری های خود با امبر هرد بازیگر 32 ساله در استرالیا منتشر کرده است.

 

  صحبت های دختر پیرمردی که توانایی خرید پنیر نداشت + فیلم

ادعای قطع انگشت جانی و سوزاندن صورت او با سیگار توسط امبر:

در این مدارک این دزد دریایی کارائیب ادعا می کند که مورد خشونت همسر خود قرار گرفته و زمانی که در استرالیا بوده در حال نوشیدن مشروب بوده و بعد از اینکه امبر صحبت او را با وکلا در خصوص توافق پس از ازدواج بر سر مسائل مالی شنیده خشمگین شده و بطری مشروب را به سوی او پرتاب کرده و باعث زخمی شدن انگشت او گشته است.

 

همچنین او ادعا کرده که بعد از این انبر هرد یک سیگار را بر روی گونه او خاموش کرده،حال با ارائه بعضی از اسناد و مدارک جانی دپ مدعی شده که او کسی بود ه که قربانی گشته و امبر بر علیه او مرتکب خشونت شده و به خاطر ضربه‌ای که به شهرت او در حوزه سینما و اعتبار او وارد شده درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری از دادگاه کرده است

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.