بیوگرافی «پریا عرب زاده» مدل معروف ایرانی و همسرش + اینستاگرام و زندگی شخصی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 عکس اینستاگرامی پریا عرب زاده مدل

پریا عرب زاده مدل موفق و معروف ایرانی می باشد. با بیوگرافی، زندگیش خصی و عکس های اینستاگرامی او در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی پریا عرب زاده

پریا عرب زاده  20 جولای سال  1993(1370) در شیراز متولد شد. یک برادر به نام محمد رضا دارد. او یکی از مدل های معروف و موفق ایرانی می باشد. عرب زاده سالکن امارات است. 

  بیوگرافی «خالو قنبر راستگو» نوازنده ساز جفتی + زندگی شخصی و آثار هنری

 عکس اینستاگرامی پریا عرب زاده مدل

ازدواج و تحصیل

پریا عرب زاده  فارغ التحصیل مهندسی پرواز در دانشگاه Aviation امارات است. در سن 14 سالگی توانست مقام سوم المپیاد ریاضی کانادا را به دست آورد. از وضعیت تاهل پریا عرب زاده اطلاع دقیقی در دست نیست. 

 عکس اینستاگرامی پریا عرب زاده مدل

مدلینگ

پریا عرب زاده بعد از ورد به عرصه مدلینگ توانست در آن موفق شود و با شرکت ها و برندهای معتبر جهانی همکاری داشته باشد. او در سال 2010 توانست عنوان بانوی زیبای خاورمیانه را از آن خود کند.

عرب زاده یکی از موفق ترین افراد در عرصه مدلینگ است که توانسته با شرکت ها و برندهای معروف Samsung،Cavalli،Jaguar،Interprise ،  Walid attalah ، Damas ، le zurde ، dar Sara ، splash ، blooming ، avenue ، Xxl vodka ، Ali younes ، le lana ، ice watch ، jmarlie ،triumph ،vancleef ، matrix ، Samsung ،Jaguar ،Interprise و… همکاری کند. 

 عکس اینستاگرامی پریا عرب زاده مدل

ماجرای ازدواج با شجاع خلیل زاده

ازدواج پریا عرب زاده مدلینگ موفق ایرانی با شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس، شایعه ای بود که بعد از بازی پرسپولیس و الشارجه امارات در فضای مجازی دست به دست می شد. این شایعه زمانی قوت گرفت که پریا عرب زاده نسبت به پرسپولیس اعلام طرفداری کرد و در بازی پرسپولیس و الشارجه امارات در ورزشگاه حضور یافت. 

شجاع خلیل زاده امروز در پستی اینستاگرامی خبر از ازدواج خود داد ولی اسمی از همسر خود نیاورد. حالا این شایعه دامن زد شده که شاید همسر شجاع خلیل زاده هماهن پریا عرب زاده مدل معروف باشد. هنوز خبر قطعی درباره ازسوی هیچ یک از این دو اعلام نشده است. 

 عکس اینستاگرامی پریا عرب زاده مدل

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی پریا عرب زاده به آدرس pariaarabzade می باشد که 3.7M  دنبال کننده دارد. 

 عکس اینستاگرامی پریا عرب زاده مدل

 عکس اینستاگرامی پریا عرب زاده مدل

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.