بیوگرافی و ماجرای قتل «فرشاد نقدی» شهردار دهدز در شهر ایذه + همسر و فرزندان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل فرشاد نقدی شهردار دهدز

فرشاد نقدی شهردار دهدز می باشد که امروز با شلیک گلوله به قتل رسید. با جزئیات این خبر در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

 

ماجرای قتل فرشاد نقدی

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فرشاد نقدی شهردار دهدز در شهر ایذه بر اثر اصابت گلوله ای اشتباه جان باخت.این اتفاق زمانی رخ داد که ماموران پلیس در تعقیب و گریز سارقین مسلح بودند  و در همان زمان فرشاد نقدی در حال ورود به رستورانی بود که مورد اصابت شلیک گلوله قرار گرفت.

این درگیری مسلحانه در خیابان محمدرسول الله شهرستان ایذه رخ داد. این تیر که به ران پای او اصابت کرده بود باعث خونریزی شدید شده بود و بعد از انتقال به بیمارستان و حتی با تلاش کادر درمان در اثر خونریزی جان باخت. هنوز اخبار و جزییاتی از این تیراندازی از سوی مسوولان شهرستان های ایذه و دزپارت مخابره نشده است .

  فیلم/ آویزان شدن افغانها به هواپیمای آمریکایی برای فرار از افغانستان

قتل فرشاد نقدی شهردار دهدز

همه چیز درباره شهر دهدز

شهر دهدز یک منطقه کوهستانی از سلسله رشته کوههای زاگرس می باشد  که مرتفع ترین شهر استان خوزستان است. این منطقه با داشتن آب و هوای معتدل و وجود کوه های مرتفع و جنگل ها و رودخانه های زیبا و طبیعتی شگفت انگیز یکی از مناطق گردشگری استان خوزستان می باشد.

آبشار شیوند، جنگلهای بلوط، وجود دریاچه های سد کارون، چشمه های متعدد، باغ های در هم تنیده و… این شهر را به مکانی پرطرفدار و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. یکی از آثار باستانی در این منطقه نیز قلعه ابدال می باشد که البته بخشی از آن از بین رفته است.

لازم به ذکر است که بخش دهدز شهرستان ایذه مرداد ماه امسال با تصویب هیات وزیران و ابلاغ آن شهرستان دزپارت با مرکزیت شهر دهدز به عنوان بیست و نهمین شهرستان استان خوزستان معرفی شد. دزپارت از ترکیب دو بخش مرکزی و قارون ارتقاء یافته است.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

یک نظر

  1. سلام.شهر دهدر در حاشیه رشته کوههای زاگرس است که به اشتباه در خبر ماجرای اصابت گلوله به ران شهردار دهدز رشته کوه البرز نوشته شده…رشته کوه البرز در شمال تهران است ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.