بیوگرافی و عکس های «سایمون کاول» + اینستاگرام و ماجرای نامزدی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 عکس های سایمون کاول

سایمون کاول تهیه کننده و داور آمریکن گات تلنت می باشد. با بیوگرافی، عکس ها و ماجرای نامزدی او با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی سایمون کاول

سایمون کاول  7 اکتبر سال 1959 در انگلیس متولد شد. مادر او یک رقاص باله و پدرش  در صنعت موسیقی فعالیت می کرد و املاک دار بود. او یک خواهر و برادر دارد. سایمون کاول تهیه کننده و داور برنامه های استعدادیابی ست که شهرت جهانی دارد. او در سال 2010 توسط مجله تایمز جز 100 شخصیت تاثیرگذار جهان معرفی گردید.

  بیوگرافی و درگذشت «حاج بیوک آسایش جاوید» مداح رزمنده عکس + مراسم و خاکسپاری

 عکس های سایمون کاول

ازدواج و تحصیل

سایمون کاول فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی از کالج وینسور می باشد. او در طی سالهای  2002 تا 2008 با تری سیمور خبرنگار و مدل نامزد بود، سپس از 2010 تا 2012 با مژگان حسینی گریمور ایرانی اش نامزد کرد. در سال 2013 با لورن سیلورمن ارتباط برقرار کرد که یک سال بعد صاحب یک فرزند پسر به نام اریک شدند. 

 عکس های سایمون کاول

موسیقی

پدر سایمون کاول در عرصه موسیقی فعالیت می کرد. او در دوران دانشجویی با حمایت های پدرش وارد شرکت موسیقی EMI شد. در سال 1980 تصمیم به تاسیس یک شرکت موسیقی گرفت که شکست خورد و دوباره به شرکت قبلی بازگشت. در 1985 شرکت تولید و انتشار آلبوم و آهنگ های موسیقی به نام Fanfare Records را همراه با شریکش تاسیس کرد که بعد از چندسال نیز با شکست مواجه شد.

 عکس های سایمون کاول

برنامه های استعداد یابی

سایمون کاول با حضور و همکاری با شرکت  BMG توانست فعالیت موفقی را داشته باشد . بعد از آن به عنوان تهیه کننده با خوانندگان بسیاری همکاری نمود. در سال 2001 در تلویزیون انگلستان برنامه استعدادیابی موسیقی بنام POP IDOL را راه اندازی کرد.

شهرت او به عنوان داور در این مسابقات رقم خورد. او تهیه کننده این برنامه نیز بود. بعد از ان با راه اندازی برنامه  British got Talent در جهان شهرت یافت. یک سال بعد شرکت Syco در سه بخش موسیقی، فیلم و برنامه تاسیس کرد که نتیجه آن برنامه استعدادیابی ایکس فاکتور بود.

سپس در سال 2011  برنامه استعدادیابی را با نام ایکس فاکتور آمریکا آغاز کرد که یکی از پربیننده ترین برنامه در سطح جهان است و بسیاری از برنامه ها مشابه آن در کشورهای دیگر آغاز به کار کردند.

 عکس های سایمون کاول

نامزدی با لورن سیلورمن

طبق گزارش ها داور آمریکن گات تلنت، سایمون کاول 62 ساله پس از خواستگاری در شب کریسمس در باربادوس با لورن سیلورمن نامزد کرده است. سایمون درخواست ازدواج را در طول تعطیلات خانوادگی مطرح کرد. این پیشنهاد جلوی پسر 7 ساله آنها اریک و فرزند ارشد لورن، آدام که از شوهر سابق لورن یعنی اندروسیلورمن است مطرح شد.

این زوج برای اولین بار در سال 2004 پس از ملاقات در استراحتگاهی در جزیره کارائیب، رابطه شان را آغاز کردند. در ژوئیه 2013، فاش شد که لورن که هنوز همسر قانونی اندرو بود از سایمون باردار است. اندرو با سایمون دوست بود.

سایمون در سال 2014 در مصحبه ای در مورد چگونگی شروع رابطه اش با لورن اعتراف کرد: ای چیزی نیست که من به آن افتخار کنم یا بخواهم به کسی صدمه بزنم. این اتفاقی که افتاده و… . باید با آن کنار بیایید و به آن پایبند باشید. مسئولیت و انتقادپذیر باشید. توصیه من به شما اینه که اگر برای شما اتفاق افتاد. باید هر روز با آن کنار بیایید و مسئولیت هایتان را بر عهده بگیرید.

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی سایمون کاول به آدرس simoncowell می باشد که 1.7M  دنبال کننده دارد.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.