بیوگرافی و عکس های «رهام هادیان» خواننده گروه ماکان بند + اینستاگرام و زندگی خصوصی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عکس های اینستاگرامی رهام هادیان

رهام هادیان آهنگساز و خواننده گروه معروف ماکان بند است. با بیوگرافی، زندگی شخصی و عکسهای اینستاگرامی او با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی رهام هادیان

رهام هادیان  7 مرداد سال 1370 در اراک متولد شد. او قبل از ورود به دنیای موسیقی در انباردارکارخانه و سپس در داروخانه و بعد به عنوان تکنسین آزمایشگاه مشغول به کار بود. بعد از آن با داشتن توانایی اش شروع به ساخت ملودی کرد و در نهایت گروه ماکان بند تشکیل شد.

  بیوگرافی و عکس های «مجید صالحی» و همسرش + آثار و فعالیت های جدید

عکس های اینستاگرامی رهام هادیان

ازدواج و تحصیل

رهام هادیان ازدواج نکرده است و مجرد است. او فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی و  زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

عکس های اینستاگرامی رهام هادیان

شروع فعالیت موسیقی

رهام هادیان در دوران نوجوانی با ساخت ملودی به سمت آهنگسازی ر فت و شروع به آموختن سارهای گیتار، پیانو و ساکسیفون کرد.  او مدتی در کلاس های سلفژ نیز حضور داشت. از آنجایی که در زمینه ادبیات نیز توانمند بود شروع به ترانه سرایی کرد و بعد از مدتی در کنار ترانه سرایی و آهنگسازی، خوانندگی را نیز آغاز کرد و در شبکه های مجازی و سایت ها آهنگ هایش را منتشر می کرد. 

عکس های اینستاگرامی رهام هادیان

گروه ماکان بند

یاشار خسروی برای تشکیل گروه موسیقی در سال 94 یک فراخوان برای جذب هنرمندان در این عرصه موسیقی کرد. رهام با ضبط یک ویدیو از خوانندگی خود در این فراخوان شرکت کرد و در همانجا نیز با امیر مقاره آشنا شد و جرقه تشکیل گروه ماکان بند زده شد. 

این گروه با حمایت های یاشار خسروی در سال 95 شکل گرفت. نام گروه ماکان بند برگرفته از یک کلمه با ریشه فارسی و دیلمی به معنی شجاعت است.

عکس های اینستاگرامی رهام هادیان

شهرت

گروه ماکان بند با خوانندگی رهام هادیان و امیر مقاره، اولین آلبوم خود را با نام دیونه بازی با 12 قطعه آهنگ در سال 96 منتشرکرد که بازخورد خوبی داشت. اوج شهرت این گروه با آهنگ “هر بار این درو” رقم خورد و توانست به خوبی مطرح شود و بعد از آن این گروه به شهرت رسید و توانست آلبوم ها و کنسرت های مطرحی را اجرا کند.

عکس های اینستاگرامی رهام هادیان

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی رهام هادیان به آدرس  rohamhadian_official  می باشد که 1.1m دنبال کننده دارد.

عکس های اینستاگرامی رهام هادیان

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.