بیوگرافی و علت درگذشت دکتر «مریم جوادپور» استاد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز + مراسم خاکسپاری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 علت درگذشت دکتر مریم جوادپور

دکتر مریم جواد پور در حین فرار از سگ های ولگرد با ماشینی تصادف می کند و جان خود را از دست می دهد. با جزئیات خبر همراه ما باشید

 

 

ماجرای درگذشت دکتر مریم جواد پور

دکتر مریم جوادپور از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اهواز روز در اثر سانحه تصادف درگذشت. این تصادفی از آنجایی خبرساز شد که دکتر جوادپور بعد از مواجهه شدن با تعدادی سگ ولگرد، قصد فرار داشته که در هنگام فرار با خدرویی تصادف می کند و جان خود را از دست می دهد. 

به نقل از حادثه 24، علی انصاری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت گو با خبرنگار فارس در اهواز به نقل از خانواده متوفی، اظهار کردند: روز گذشته ساعت چهار بعد از ظهر دکتر جوادپور از دانشگاه خارج شده و به صورت پیاده به سمت منزل حرکت می‌کند که درنزدیکی فلکه فرهنگ شهر سگ‌های ولگرد  او را دنبال می‌کنند که در نهایت منجر به تصادف و فوت ایشان می گردد.

  بیوگرافی «رانا حمیدی» همسر پیمان معادی بازیگر + آدرس اینستاگرام و ماجرای ازدواج
 

 علت درگذشت دکتر مریم جوادپور

ماجرای سگ های ولگرد و بی صاحب که گاهی به انسان حمله می کنند این روزها حاشیه ساز شده و در چندسال اخیر تبدیل به یک معضل شده است.  سگ های ولگردی که در کوچه ها یا خیابان ها به صورت دسته ای مشاهده می شوند. خبرهایی شبیه حمله سگ ولگرد یه بک کودک، به یک زن میانسل و… نمونه های مشابهی از این اخبار هستند. برخی کارشناسان علت این مساله را مربوط به غذادهی دستی این حیوانات توسط انسان‌ها که باعث ازدیاد نسلشان می شود دانسته اند. اگر چه همچنان بین کارشناسان اختلاف نظر هست.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.