بیوگرافی و درگذشت مهدی صالحی پرستار بیمارستان فارابی کرمانشاه + عکس

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بیوگرافی و درگذشت مهدی صالحی پرستار بیمارستان فارابی کرمانشاه + عکس

مهدی صالحی، شهید راه سلامت، جانش را در راه خدمت کردن به هم استانی هایش بر اثر ابتلا به کرونا از دست داد. این پرستار شهید تنها 30 سال داشت.

 

 

بیوگرافی مهدی صالحی

مهدی صالحی پرستار 30 ساله ای بود که در بیمارستان فارابی کرمانشاه در بخش ICU خدمت میکرد. این پرستار شهید فداکارانه در بخش کرونا به هم استانی های خود خدمت کرد. اما در نهایت بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان محل خدمتش بستری شد و به همکاران شهیدش پیوست.

وضعیت ویروس کرونا بعد از مرگ مهدی صالحی

گفتنی است که علارغم واکسیناسیون عمومی باز هم تعداد زیادی از مردم روزانه به کرونا مبتلا میشوند و جان خود را از دست میدهند. بنابراین باید با وجود واکسیناسیون همچنان پروتکل هارا رعایت کرد.

بعد از اربعین حسینی و پیاده روی اربعین نیز این بیماری تشدید شد و انتظار میرود که در چند روز آینده سیل بیماران کرونایی به بیمارستان ها سرایز شود.

به دلیل افزایش چشم گیر بیماران کرونایی، بخش روانپزشکی زنان بیمارستان فارابی به بیمارستان امام رضا منتقل شد تا بیمارستان فارابی فقط مختص به بیماران کرونایی باشد.

به علاوه حدود 50 تخت دیگر نیز به بیمارستان فارابی اضافه شده و تخت های این بیمارستان را به 180 رسانده است. این بیمارستان با افزایش تخت های خود میخواهد خدمات بیشتری به بیماران کرونایی ارائه کند.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.