بیوگرافی و اینستاگرام «بابک برزویه» عکاس سینما و همسرش + علت بیماری و آثار عکاسی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 عکس های بابک برزویه عکاس

بابک برزویه عکاس سینما و تلویزیون و بازیگر می باشد. با بیوگرافی، سوابق هنری و فعالیت های اینستاگرامی او با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی بابک برزویه

بابک برزویه 23 شهریور 1348 در تهران متولد شد. او یکی از عکاسان حرفه ای ایران است که فعالیت های بین المللی در این زمینه دارد. بابک برزویه در کنار عکاسی فعالیت بازیگری نیز دارد و در زمینه کارگردانی نیز فعالیت می کند. او در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی تجربه دارد. 

  بیوگرافی و افتخارات «عثمان دمبله» بازیکن مهاجم فوتبال فرانسوی + اینستاگرام و ماجرای ازدواج

 عکس های بابک برزویه عکاس

ازدواج و تحصیل

از وضعیت تاهل بابک برزویه اطلاع دقیقی در دست نیست. او فارغ التحصیل رشته عکاسی در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری/ کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد می باشد. 

 عکس های بابک برزویه عکاس

از عکاسی تا کارگردانی

بابک برزویه از دوران کودکی در عرصه هنر فعالیت خود را آغاز کرد. او فعالیت عکاسی خود را از سال 76  با عکاسی فیلم ایلیا نقاش جوان آغاز کرد. بعد از آن فیلم او تجربه های بسیاری در عکاسی سینما و تلویزیون به دست آورد. او عکاسی بیش از ۳۵ فیلم بلند و کوتاه و بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی و بیش از ۲۰۰ تئاتر را در کارنامه هنری خود دارد. بایک برزویه از سال 91 نیز در عرصه دیگری از هنر وارد شد و در کنار عکاسی و فیلمبرداری به کارگردانی تئاتر نییز پرداخت.

 عکس های بابک برزویه عکاس

بازیگری

بابک برزویه در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشته است. او در 11 سالگی با بازی در فیلم مدرسه‌ای که می‌رفتیم به کارگردانی داریوش مهرجویی نقش آفرینی کرد. همین تجربه سبب شد در دوران بعدی در کنار عکاسی علاقمند به تئاتر و کارگردانی آن باشد.

 عکس های بابک برزویه عکاس

جوایز و افتخارات

بابک برزویه در طی سالهای فعالیت هنری در زمینه عکاسیسینما و تلویزیون توانسته است جوایز متعددی را کسب نماید که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

 دیپلم افتخار و پلاک زرین ششمین جشنواره‎ی دفاع مقدس 

برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم 

کسب تندیس عکاس برگزیده بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

عضو انجمن عکاسان کانادا – امریکا

و…

 عکس های بابک برزویه عکاس

علت بیماری بابک برزویه

بابک برزویه در پی یک عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است و شرایط خوبی ندارد. او اکنون در کما به سر می‌برد و در آی سی یو بیمارستان «ایران مهر» بستری شده است.

 عکس های بابک برزویه عکاس

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی بابک برزویه به آدرس babakborzouyeh  می باشد که 275k  دنبال کننده دارد. 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.