بیوگرافی هافثور جولیوس پی یرشون (قوی ترین مرد سابق جهان و بازیگر سریال Game of Thrones) + مسابقات و افتخارات ورزشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هافثور پی یرشون ایسلندی در دوران قبلتر به عنوان بسکتبالیست و قهرمان قوی ترین مردان جهان شناخته و با ایفای در سریال بازی تاج و تخت در دنیای بازیگری شناخته شد

 

هافثور پی یرشون ایسلندی در دوران قبلتر به عنوان بسکتبالیست و قهرمان قوی ترین مردان جهان شناخته و با ایفای در سریال بازی تاج و تخت در دنیای بازیگری شناخته شد

 

 

 

بیوگرافی هافثور پی یرشون

هافثور یولییس پی یرشون معروف به غول ایسلندی 33 ساله در 26 نوامبر 1998 در ریکیاویک ایسلند متولد شد. او در دوران ورزشی خود به عنوان بسکتبالیست حرفه ای شناخته شده است و پس از آن وارد دنیای قوی ترین مردان جهان شد و در دوره ای به عنوان قوی ترین مرد جهان شناخته شد.

جالب است بدانید شهرت او در دنیا نه به خاطر حضور پر رنگ در دنیای ورزشی، بلکه به خاطر بازی در سریال بازی تاج و تخت و در نقش سرگور گرکور کلگین است. او با ایفای این نقش در سریال بازی تاج و تخت توانست محبوبیت و طرفدران بسیاری به دست آورد. او فعلا در شهر کوپاووگور زندگی می ند و از رابطه قبلی خود با تلمابیورک یک دختر به نام ترسا دارد.

  بیوگرافی و عکس های «مسعود قره خانی» رئیس پارلمان نروژ و همسرش + زندگی شخصی و مهاجرت
بیوگرافی هافثور جولیوس پی یرشون قویترین مرد سابق جهان و بازیگر سریال Game of Thrones

ماجرای ازدواج هافثور پی یرشون 

سه سال پیش هافثور پی یرشون قوی تر مرد جهان و بازیگر سریال تاج و تخت با کلسی هنسون ازدواج کرد. ازدواج این دو به خاطر عدم تناسب قدی و وزنی در دنیای مجازی حاشیه ساز شد و عکس های ازدواج آنها به عنوان ازدواج دیو دلبر در صفحات مجازی دست به دست شد. آنها سه سال است ازدواج کرده اند و کلسی هنسون در سالگرد ازدواجشان ضمن تبریک این روز به همسرش نوشته: سالگرد ازدواجمون در واقع پنج روز پیش بود و هر دوی ما تا همین لحظه فراموش کردیم. 

بیوگرافی هافثور جولیوس پی یرشون قویترین مرد سابق جهان و بازیگر سریال Game of Thrones

مسابقات و افتخارات ورزشی 

هافثور پی یرشون در دوران حرفه ای ورزش خود افتخارت و جوایز متعددی را کسب کرده است. او دو مرتبه به عنوان قوی ترین مرد ایسلند برگزیده شده و 5 مرتبه هم، قوی ترین مرد اروپا بوده است. در مسابقات قوی ترین مردان جهان نیز، یک مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز دارد. او دو مدال طلا و یک مدال برنز در رقابت های قوی ترین مردان آرنولد کلاسیک کسب کرده است.

همچنین او 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان قوی‌ترین مردان و یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در مسابقات پا سیگمارسون کلاسیک در کارنامه افتخارات خود دارد. هافثور همچنین رکورد دار آیتم پرتاب کپسول با پرتاب 8 کپسول در 16.35 ثانیه در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان و رکورد دار آیتم حمل کنده 650 کیلوگرمی در مسابقات قوی‌ترین وایکینگ ایسلند است. 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.