بیوگرافی «نصرت گوکچه» معروف ترین سرآشپز و رستوران دار ترکیه + اینستاگرام و داستان زندگی شخصی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عکس های نصرت گوکچه سرآشپز معروف

نصرت گوکچه یکی از معروف ترین سرآشپزهای جهان به حساب می آید که طرفدران بسیاری دارد. با بیوگرافی و زندگی شخصی او با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی نصرت گوکچه

نصرت گوکچه 9 آگوست  سال 1983 در ترکیه  و در خانواده ای کرد تبار متولد شد. مادر او خانه دار و پدرش کارگر معدن بود. شرایط مالی بعد خانواده باعث شد از همان دوران کودکی به کار مشغول شوند. او علاقه زیادی به بوکس و طناب زنی دارد.

  بازیگر نقش (میر عظیم) در نیم فصل دوم سریال خاتون کیست؟ + بیوگرافی محمد رضا شریفی نیا

عکس های نصرت گوکچه سرآشپز معروف

ازدواج و تحصیل

نصرت گوکچه به دلیل شرایط مالی خانواده مجبور به ترک تحصیل شد. از وضعیت تاهل او اطلاعات دقیقی دردسترس نیست و تا کنونی عکس در این زمینه از او منتشر نشده است. 

عکس های نصرت گوکچه سرآشپز معروف

از قصابی تا سر آشپزی

نصرت گوکچه در 13 سالگی در یک قصابی به عنوان شاگرد کار می کرد. در 24 سالگی بعد از سالها کار و پس انداز به آرژانتین می رود و در رستوران های مختلف مشغول به کار می شود.

سپس با صورت موقت به آمریکا می رود و رستورانهای معروف آنجا بدون دستمزد مشغول به کار می شود. او بعد از یادگیری پختن غذاهای مختلف در سال 2010 به ترکیه بر می گردد و با یکی از دوستانش شریکی رستورانی به نام  Nusr-et افتتاح می کنند. بعد از مدتی سهم دوست را می خرد و رستوران را کامل در اختیار می گیرد.  

عکس های نصرت گوکچه سرآشپز معروف

شهرت

بعد از مدتی که رستوران نصرت گوکچه معروف می شود او شعبه دوم رستوران خودش را در دبی تاسیس می کند. شهرت او زمانی پیش آمد که در سال 2017 یک ویدیویی از او منتشر شد به نام استیک عثمانی و بسیار مورد توجه قرار گرفت. نوع پاشیدن نمک گوکچه بر روی استیک در این ویدیو برای او لقب Salt Bae را به همراه داشت. 

او علاوه بر ترکیه و دبی در کشورهای همچون عربستان، یونان، قطر، آمریکا، لندن و… شعبه دارد. 

شخصیت های معروفی همچون دیدید بکهام، مسی، رونالدو، لئوناردو دی کاپریو شان ماکز و… در رستوران های او حضور داشته اند و طرفدار غذاهای او هستند.

عکس های نصرت گوکچه سرآشپز معروف

دیدار نصرت گوکچه با مادرش

نصرت گوکچه که بعد از شیوع بیماری کرونا مادرش را ندیده بود، ویدیویی از ملاقات خود با مادرش در ترکیه بعد از 2 سال به اشتراک گذاشت. او در این دیدار با عینک دیده شده است و واکنش ها و انتقادهای  زیاد کاربران را به دنبال داشته است. بعضی از کاربران به او گفته اند: عینکت را بردار. 

عکس های نصرت گوکچه سرآشپز معروف

عکس های نصرت گوکچه سرآشپز معروف

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.