بیوگرافی «مهرداد سراجی» سرپرست فدراسیون فوتبال و آدرس اینستاگرام + همسر و فرزندان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 مهرداد سراجی

مهرداد سراچی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد. با بیوگرافی و سوابق ورزشی و جزئیات این خبر با ما همراه باشید

 

بیوگرافی مهرداد سراجی

مهرداد سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا می باشد. در دوران مدیر علملی او سایپا به لیگ پایینتر سقوط کرد. او مدتی قبل نیز با حکم کمیته اخلاق 6 ماه از حضور در فوتبال محروم شده بود. او از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می باشد.  از زندگی شخصی او اطلاع دقیق دردست نیست. 

  بیوگرافی شقایق فتاحی بازیگر «سریال نون خ» و همسرش + عکس های هنری خاص

مهرداد سراجی

سرپرست فدراسیون فوتبال

مهرداد سراجی در 28 بهمن سال 1400، با رای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست این فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخاب شد. این در حالی ست که شهاب عزیزی خادم، سرپرست پیشین فدراسیون فوتبال، با رای قاطع هیات رئیسه برکنار گردید. مهرداد سراجی به عنوان منتقد درجه یک  شهاب عزیزی خادم، در کنار احسان اصولی پروژه حذف رییس سابق فدراسیون فوتبال را استارت زدند که امروز به ثمر نشست. عزیزی خادم برکنار و مهرداد سراچی به جای او نشست.

مهرداد سراجی

لغو محرومیت 6 ماه مهرداد سراجی

مهرداد سراجی که از سوی کمیته اخلاق 6 ماه از فوتبال محروم شده بود، با رأی کمیته استیناف لغو شد. با لغو این محرومیت مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فوتبل، توانست در جلسه عزل و انتخاب سررست فدراسیون حضور داشته باشد. 

مهرداد سراجی

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی مهرداد سراجی به آدرس mehrdad_seraj می باشد.

مهرداد سراجی

مهرداد سراجی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.