بیوگرافی (مصطفی آجرلو) مدیر عامل جدید استقلال + زندگی شخصی و سوابق

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با استعفای احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال، مصطفی آجرلو از این پس سکان مدیریت این تیم را عهده دار خواهد شد

 

بیوگرافی مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید استقلال

بیوگرافی مصطفی آجرلو مصطفی آجرلو مدیر عامل استقلال

بیوگرافی مصطفی آجرلو مدیر عامل استقلال متولد 1339 در تهران است و رزومه تحصیلی خوبی در زمینه مدیریتی و ورزشی دارد. او درجه یک مربیگری فوتبال، مدیریت استراتژیک ورزشی، لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران، فوق‌لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران، لیسانس نظامی، فوق‌لیسانس مدیریت امور دفاعی، دکترای مدیریت از دانشگاه امام حسین را داراست.

او عضو سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است. در اواخر دهه ۷۰ به عنوان مدیر عامل باشگاه پاس تهران انتخاب شد و در دوران مدیریتش پاس تهران در شرایط خوبی قرار گرفت.از اقدامات وی در این دوران می توان به ساخت استادیوم هشت هزار نفری دستگردی، ساخت سالن‌های بدنسازی مدرن، ساختمان‌های اداری باشگاه پاس، سالن چند منظوره، چمن مصنوعی، خارج کردن پاس از باشگاه تک بعدی و راه اندازی چند تیم پاس در رشته‌های مختلف در کنار فوتبال اشاره کرد.

تیم پاس در دوران مدیریت مصطفی آجرلو به قهرمانی لیگ رسید. در دورانی نیز مدیریت باشگاه استیل‌آذین را بر عهده داشت. 

مصطفی آجرلو در دورانی در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد ولی انتخاب نشد، که در پی آن حواشی بسیاری پیش آمد. او همچنین مدیر کل تربیت بدنی سپاه را بر عهده داشته و از سال 93 تا 95 عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی و بعد از آن نائب رئیس هیات مدیره این باشگاه بوده است و در نهایت با استعفای سعید عباسی، او مدیر عامل این باشگاه شد.

  بازیگر نقش «ماه گل» در سریال کلبه ای در مه کیست؟ + بیوگرافی شیوا ابراهیمی و عکس

بیوگرافی مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید استقلال

سوابق شغلی مصطفی آجرلو

مصطفی آجرلو با توجه به رزومه قوی تحصیلی و مدیریتی ، پست های مهمی را دارا بوده است که می توان به برخی آز آنها اشاراه کرد:  رئیس هیئت فوتبال نیروهای مسلح، جانشین معاونت تربیت‌بدنی سپاه پاسداران، مسئول آموزش در لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله و ستادهای مختلف سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح، مدیرعامل باشگاه مقاومت، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فتح،  عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین، نایب‌رئیس اتحادیه فوتبال، رئیس هیئت‌مدیره خبرگزاری ورزش ایران، رئیس سازمان ورزش  شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت شهر ورزش، رئیس سازمان ورزش سپاه پاسداران، مدیرکل تربیت‌بدنی نیروی انتظامی، دبیرکل اتحادیه فوتبال.

همچنین در دوران مدیریتی او افتخارات زیادی کشب شد که می توان به قهرمانی در  لیگ برتر فوتبال تهران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان مدیرعامل باشگاه پاس اشاره کرد. همچنین نایب قهرمانی تیم فوتبال  نیروهای مسلح در مسابقات ارتش‌های جهان در دوران ریاست هیات فوتبال نیروهای مسلح کسب شد.  

بیوگرافی مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید استقلال

حرکت عجیب سردار آجرلو با یک خبرنگار خانم

ماجرا مربوط به گفت‌و‌گوی روز گذشته سردار آجرلو با رسانه‌هاست که پیش از این مصاحبه، مدیرعامل استقلال با یکی از خبرنگاران زن حاضر در این گفتگو رفتار عجیبی می‌کند و روکش قرمز میکروفونی که خبرنگار در دست دارد را جدا کرده و به زمین پرت می‌کند! رفتاری بحث‌برانگیز که با واکنش‌های تندی در شبکه‌های مجازی و حقیقی روبرو می‌شود.

مصطفی آجرلو،مدیر عامل استقلال،در قبال میکروفن قرمز رنگ یک خبرنگار واکنش عجیبی از خود نشان داد. واکنشی که سبب شد تا او نیمه های دیشب با انتشار پستی در اینستاگرامش ضمن دلجویی از خانم خبرنگار از این اتفاق پیش آمده عذرخواهی کند.

  بیوگرافی و عکسهای «مهدی کیانی» فوتبالیست + اینستاگرام و زندگی شخصی

حرکت عجیب سردار آجرلو با یک خبرنگار خانم

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.