بیوگرافی غزاله میر (مدل مشهور ایرانی) + عکس های آتلیه ای و زیبا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

غزاله میر متولد ششم دیماه ۱۳۷۱ در تهران است و یک برادر دارد مدتی است که کار مدلینگ را آغاز کرده است چندی پیش انتشار عکس های او و محسن مسلمان در فضای مجازی بسیار جنجال به پا کرد.

 

 

بیوگرافی 

غزاله میر متولد ششم دیماه ۱۳۷۱ در تهران است و یک برادر دارد مدتی است که کار مدلینگ را آغاز کرده است چندی پیش انتشار عکس های او و محسن مسلمان در فضای مجازی بسیار جنجال به پا کرد

  بیوگرافی «زهره فکور صبور» و همسرش + عکس های آتلیه ای و جدید

 

 

تحصیلات

غزاله میر دیپلم رشته ریاضی و فیزیک دارد و در حال ادامه تحصیل می باشد

 

 

آغاز فعالیت مدلینگ

حدود یک سال است که غزاله میر فعالیت خود رو در عرصه مدلینگ آغاز کرده است و با برندهای معروف همکاری دارد علاوه بر کار مدلینگ و علاقه به کار موسیقی و بازیگری نیز می باشد اما تاکنون موفق به انجام فعالیتی در این عرصه‌ها نشده است.

 

 

غزاله میر و محسن مسلمان

چندی پیش تصاویری از غزاله میر و بازیکن سرشناس تیم پرسپولیس محسن مسلمان در فضای مجازی انتشار پیدا کرد. که با واکنش محسن مسلمان همراه بود او گفت که این عکسها متعلق به پنج سال پیش است و الان به دنبال حاشیه نیست .گویا این عکسها را یکی از دوستان او انتشار منتشر کرده بود. به گفته محسن مسلمان خیانت در امانت کرده است.

 

 

 

بیوگرافی محسن مسلمان

محسن مسلمان یکی از بازیکنان محبوب فوتبال ایرانی ست که از طرف هواداران تیم پرسپولیس و لقب مهندس را دارد وی زاده ی هفتم بهمن سال ۱۳۶۹ در شهر تهران است و در پست هافبک بازی می‌کند او تاکنون در تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان ملوان بندرانزلی پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان ذوب آهن اصفهان و در حال حاضر در تیم سپاهان اصفهان بازی می کند

محسن مسلمان در تیم ملی جوانان و امید نیز سابقه بازی دارد و از سمت کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و تاکنون موفق شده یک گل هم در تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.