بیوگرافی «شهلا درریز» طراح لباس ایرانی در گرمی 2022 + اینستاگرام و داستان زندگی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 عکس های شهلا درریز طراح لباس

شهلا درریز طراح لباس بین المللی می باشد که ستارگان بزرگی در جشنواره های مختلف از طراحی های لباس این هنرمند استفاده می کنند

 

 

بیوگرافی شهلا درریز

شهلا درریز طراح بین المللی لباس می باشد که در بین طراحان لباس شهرت جهانی دارد. ازز زندگی شخصی او اطلاعات دقیقی در دست نیست. شهلا درریز در لیست 120 نفر ایرانی موفق در دنیا در رتبه 33 قرار دارد.

  بیوگرافی «نصرت گوکچه» معروف ترین سرآشپز و رستوران دار ترکیه + اینستاگرام و داستان زندگی شخصی

 عکس های شهلا درریز طراح لباس

طراحی لباس های بین المللی

شهلا درریز طراح لباس بسیاری از افراد مشهور دنیا هستند و در فستیوالها و مراسم مختلف از جمله city of hope  با اسپانسری کوکاکولا و زکی فارمس حضور داشتند و برای چهره های مطرح این مراسم لباس طراحی کردند.

 عکس های شهلا درریز طراح لباس

از ناگفته های شهلا درریز تا صحبت های ناتالی 

شهلا درریز می گوید: وقتی یک لباس طراحی شده از اشعار رومی را بر تن یک ستاره ایرانی کردم و او روی صحنه گفت میدانم که روزی این طرحهای شهلا درریز جهانی می شود، بعضی اطرافیانم جلوی چشم من زیر خنده زدند و تمسخر کردند که در ان لحظه دلم شکست، ولی خودم می دانسم چه راهی را میروم. چندی نگذشت که لباس های شهلا درریز بر تن ستارهه ای هالیوود مانند ناتالی کول دیدیم.

ناتالی کول خواننده مشهور آمریکایی لباس های طراحی شده توسط شهلا درریز را در یک کنسرت سیزده هزار نفری بر تن می کند و سروده های جلال الدین رومی را می خواند. او جلوی آن جمعیت بزرگ می گوید من با افتخار این لباس را بر تن کردم. او از تاریخ و تمدن ایران سخن گفت و حتی باعث شد ایرانیان داخل سالن اشک بریزند و به هنرمندی چون شهلا درریز افتخار کنند.

 عکس های شهلا درریز طراح لباس

طراح لباس گرمی 2022

شهلا درریز طراح لباس مشهور ایرانی، طراحی لباس گروه اقیون به سرپرستی حمید سعیدی را برای جشنواره گرمی 2022 بر عهده دارد.  او بیش از سه دهه طرای نقوش و حروف ایرانی بر پارچهه ای آنتیک و سنتی را در کارنامه هنری خود دارد. 

 عکس های شهلا درریز طراح لباس

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی شهلا درریز به آدرس shahladorriz  می باشد که بیش از 3000 دنبال کننده دارد.

 عکس های شهلا درریز طراح لباس

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.