بیوگرافی «سجاد شهباززاده» فوتبالیست + حواشی ورزشی و افتخارات

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیوگرافی سجاد شهباززاده فوتبالیست + حواشی ورزشی و افتخارات

سجاد شهباززاده بازیکن فوتبال ایرانی است. وی هم‌اکنون عضو باشگاه سپاهان می‌باشد. وی فوتبال حرفه ای را از تیم سایپا آغاز کرد.

 

 

بیوگرافی سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده متولد ۳ بهمن ۱۳۶۸ در اردبیل بازیکن فوتبال ایرانی است. وی هم‌اکنون عضو باشگاه سپاهان می‌باشد. او فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم سایپا آغاز نمود و در۹۰ بازی ۲۰ گل به ثمر رساند.

  بیوگرافی و علت درگذشت «علیرضا پیشیاره» ماساژور تیم ملی والیبال ایران+ زندگی شخصی و مراسم خاکسپاری

بازی سجاد شهباززاده در استقلال

شهباززاده در سال خرداد ۱۳۹۳ با قراردادی ۳ ساله به استقلال تهران پیوست و طی دو فصل برای این تیم ۱۹ گل زد، ۷ پاس گل داد و موفق به کسب ۳ پنالتی شد. در جام حذفی نیز شهباززاده برای استقلال ۵ گل مهم و حساس به ثمر رساند.

بیوگرافی سجاد شهباززاده فوتبالیست + حواشی ورزشی و افتخارات

بازی سجاد شهباززاده در آلانیا اسپور

وی در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۹۵–۹۶ به تیم آلانیا اسپور پیوست. اما پس از طی فصلی تقریباً ناموفق و تنها با چهار بازی و یک گل برای پیوستن به استقلال تهران قرارداد خود را فسخ کرد.

 

بازی سجاد شهباززاده در نفت

پس از جدایی از آلانیا اسپور وی تصمیم به پیوستن به استقلال را داشت اما پس از محرومیت این تیم از بازار نقل و انتقالات زمستانه به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. اما از بدشانسی وی این تیم هم از بازار نقل و انتقالات محروم شد. او پس از کش و قوس‌های فراوان به نفت تهران پیوست. او تک گل منجر به قهرمانی تیم نفت تهران در جام حذفی ۹۶–۱۳۹۵ را مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند.

بیوگرافی سجاد شهباززاده فوتبالیست + حواشی ورزشی و افتخارات

بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال

وی سرانجام در فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۶ به تیم استقلال بازگشت اما نتوانست مثل سابق ستاره این تیم شود بخاطر عملکرد ضعیف خودش از استقلال جدا شد.

 

بازی سجاد شهباززاده در القطر

او پس از جدایی از تیم استقلال با اینکه به صورت جدی از ذوب آهن اصفهان پیشنهاد داشت اما به باشگاه القطر در لیگ ستارگان قطر پیوست و در نخستین بازی خود توانست پاس گل بدهد اما به دلیل مصدومیت از لیست القطر خارج شد و نیم فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۶ را بدون تیم سپری کرد.

بیوگرافی سجاد شهباززاده فوتبالیست + حواشی ورزشی و افتخارات

بازی سجاد شهباززاده در سپاهان

وی با درخواست امیر قلعه‌نویی سرمربی اسبق سپاهان برای فصل ۹۸–۱۳۹۷ به این تیم پیوست. او با حضور در سپاهان گویی توانست پس از دو فصل احیا شود و نخستین گلش را در هفته دوم لیگ برتر فصل ۹۸–۱۳۹۷ مقابل تیم سپیدرود رشت به ثمر رساند؛ که سپاهان در این بازی ۶ بر ۱ پیروز شد.

اما دوران اوج بازی شهباززاده پس از سرمربیگری محرم نویدکیا در سپاهان آغاز شد؛ به طوری که وی درخشان‌ترین فصل فوتبالی خود را سپری می‌کند و موفق به گرفتن عنوان آقای گل لیگ بیستم، با ۲۰ گل زده شد. درخششی که پس از سالها منجر به دعوت وی به تیم ملی فوتبال ایران شد.

بیوگرافی سجاد شهباززاده فوتبالیست + حواشی ورزشی و افتخارات

 

پیج اینستاگرام سجاد شهباززاده

سجاد شهباززداه با پیج زیر در اپلیکیشن اینستاگرام فعالیت دارد.

 

بیوگرافی سجاد شهباززاده فوتبالیست + حواشی ورزشی و افتخارات

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.