بیوگرافی «زیبا هاشم زاده» همسر دانیال حکیمی بازیگر + اینستاگرام و ماجرای ازدواج

زمان مطالعه: 2 دقیقه

زیبا هاشم زاده همسر دانیال حکیمی

زیبا هاشم زاده همسر دانیال حکیمی بازیگر می باشد. با بیوگرافی، زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی او در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی زیبا هاشم زاده

زیبا هاشم زاده همسر دانیال حکیمی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. زیبا هاشم زاده در سال 72 با دانیال حکیمی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام دایانا است که در سال 73 متولد شد و یک پسر به نام دانا که متولد سال 78 می باشد. هر دوی فرزندان زیبا هاشم زاده در مسیر هنری پدرشان قرار گرفته اند و بازیگر هستند. اطلاع دقیقی در مورد زندگی خصوصی او در دست نیست. 

  بیوگرافی و عکس های دیده نشده «مارشملو» آهنگساز معروف + معرفی آثار

زیبا هاشم زاده همسر دانیال حکیمی

اینستاگرام

صفحه اینستاگرام زیبا هاشم زاده به آدرس ziba_hashemzadeh  می باشد که به صورت خصوصی استو پیج دیگر او نیز به آدرس zibahashemzadeh است که 12.5k دنبال کننده دارد. 

زیبا هاشم زاده همسر دانیال حکیمی

بیوگرافی دایانا حکیمی

دایانا حکیمی متولد سال 1373 می باشد. او دختر زیبا هاشم زاده و دانیال حکیمی است. دایانا حکیمی فارغ التحصیل رشته سینما است و در کنار پدرش نیز نقش آفرینی نموده است.

اولین تجربه بازیگری او در سریال مارو له رقم خورد،  زمانی که او 11 سال داشت. شهرت او با بازی در سریال کیمیا در نقش دختر کیمیا رقم خورد. او در سریال دیگر نیز نقش آفرینی کرده است. 

زیبا هاشم زاده همسر دانیال حکیمی

بیوگرافی دانیال حکیمی 

دانیال حکیمی متولد فروردین سال 1342 در شاهرود سمنان متولد شد. او فارغ التحصیل از مدرسه عالی بازیگری می باشد. فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس وارد رادیو شد. به دنبال آن به نقش آفرینی در سریال ها و فیلم های مختلف ردر قاب تلویزیون و پرده سینما گردید.

مخترع 2001، دیگه چه خبر، مرغ حق، از آثار اوست. شهرت دانیال حکیمی در تلویزیون با سریال خواب و بیدار رقم خورد و سپس در مرگ تدریجی یک رویا خوش درخشید.

زیبا هاشم زاده همسر دانیال حکیمی

زیبا هاشم زاده همسر دانیال حکیمی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.