بیوگرافی «ایرم دریچی» خواننده و ستاره موسیقی ترکیه + اینستاگرام و معرفی آهنگ ها

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایرم دریچی

ایرم دریچی خواننده معروف ترکیه ای می باشد. با بیوگرافی، آهنگ ها و عکسهای اینستاگرامی او در ادامه مطلب همراه ما باشید

 

 

بیوگرافی ایرم دریجی خواننده ترک

ایرم دریچی  21 مارس سال  1987 در ترکیه متولد شد. او یک خواهر به نام جمیره دارد. در 5 سالگی پدر و مادرش از هم جدا می شوند. ایرم دریچی با شرکت در یک مسابقه آواز خوانی به شهرت رسید. او همچنین به عنوان داور نیز در مسابقات حضور داشته است. 

  بیوگرافی «یونس غفاری» شهرداد جدید رباط کریم و همسرش +ماجرای درخواست اجاره مسکن یک میلیارد تومانی

ایرم دریچی

ازدواج و تحصیل

ایرم دریچی فارغ التحصیل رشته بازاریابی و ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه بیلگی استانبول می باشد. او با رضا اسندمیر از مجری رادیو ازدواج کرد که در نهایت به طلاق انجامید. سپس با لیدر شاهین نامزد شد که این بار نیز به جدایی ختم شد.

ایرم دریچی

خوانندگی

ایرم دریچی از دوران کودکی با موسیقی آشنایی پیدا کرد. او زمانی که 4 ساله بود ارگ را آموزش دید.در دوران دبیرستان وارد دانشگاه دولتی هنرهای زیبایی میمار سینان  گردید. زمانی که برای ادامه تحصیل به استامبول رفت در مسابقه تلویزیونی O Ses Türkiye شرکت نمود. او توانست در این مسابقه به مرحله نیمه نهایی این مسابقه برسد. حضور او در این مسابقه باعث شهرت او شد. در همان دوران نیز به همراه گروه موسیقی Monopop به اجرای زنده موسیقی می پرداخت. 

اولین آلبوم او با نامBensiz Yapamazsın در سال 2012 منتشر شد و این اولین حضور جدیو  حرفه ای او در عرصه خوانندگی بود. سپس تک اهنگ Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı را منتشر کرد که طرفدران بسیاری یافت. شهرت او با تک اهنگ Kalbimin tek Sahibine رقم خورد که توانست وایز مختلفی از جمله پروانه طلایی را دریافت کند. از دیگر اهنگ های معروف او می توان به تک آهنگ ماکسی سینگل iki اشاره کرد.

ایرم دریچی

همکاری ایرم دریچی با بابک مافی 

بهمن بابازاده با اتشار یک استوری از همکاری بابک مافی با ایرم دریچی خبر داد. او با انتشار عکسی از این دو نوشت: کنسرت بابک مافی و ایرم دریچی ستاره موسیقی ترکیه ای، در سالن مجلل ینی گازینو با پرفورمنسی متفاوت و ویژه، نوروز 1401 در استانبول برگزار می شود.

ایرم دریچی

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی ایرم دریچی به آدرس iremdrici  می باشد که 7.6M دنبال کننده دارد.

ایرم دریچی

ایرم دریچی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.