بیوگرافی آریا عظیمی نژاد و همسرش + عکس های خصوصی و اینستاگرامش

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

 

آریا عظیمی نژاد یکی از هنرمندان خوب و با استعداد کشور در زمینه موسیقی و همچنین آهنگسازی و خوانندگی می باشد که در بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی ساخت و تنظیم موسیقی و موزیک متن را بر عهده داشته او از کودکی در زمینه موسیقی و هنر فعالیت داشت و در ادامه بیوگرافی کامل از او را می خوانیم..

 

بیوگرافی:

آریا عظیمی نژاد در پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد او در خانواده دارای یک خواهر می باشد. در دوره دبیرستان توانست در یکی از بهترین مدارس شهر تهران تحصیل کنند و از لحاظ هوش و استعداد همیشه مورد توجه  معلم ها و اساتید خود بود و بعدا توانست دیپلم خود را هم در رشته موسیقی و هنر که بسیار مورد علاقه اش بودبگیرد.

 

 

 

شروع فعالیت هنری:

آریا عظیمی نژاد در زمینه موسیقی دارای تحصیلات دانشگاهی و کارشناسی موسیقی از دانشگاه آزاد است.

او در ابتدا موسیقی را از خانه و خانواده آغاز کرد و توانست ساز سه تار را در کنار پدربزرگ خود بیاموزد و بعداً در کلاسهای موسیقی اساتیدی مثل جلال ذوالفنون شرکت کرد و توانست در زمینه موسیقی پیشرفت بسیاری داشته باشد

 

 

ورود به دانشگاه:

آریا عظیمی نژاد بعدا با ورود به دانشگاه در سال ۱۳۷۲ توانست در رشته موسیقی تحصیل کند و از همان ابتدا در تئاتر دانشگاه مشغول به فعالیت بود و آهنگسازی های تئاتر را انجام می‌داد او در ادامه در جشنواره های بین المللی شرکت کرد و توانست در زمینه ساخت موسیقی برای تئاتر در این جشنواره ها نامزد بهترین موسیقی متن  تئاتر را دریافت کند.

  بیوگرافی و عکس های «نادیا پروانی» بازیگر و همسرش + اینستاگرام و زندگی شخصی

 

ورود به تلویزیون و صدا و سیما:

آریا عظیمی نژاد برای اولین بار توانست در سال ۱۳۷۷ با ساخت موسیقی متن سریال پزشکان برای صدا و سیما وارد تلویزیون شود و بعداً با ورود به بخش فیلم های سینمایی و ساخت آهنگ ها و موزیک های متن برای فیلم های سینمایی توانست خود را در بخش موسیقی فیلم با ساخت موسیقی فیلم عروس خوش قدم در سال ۱۳۸۱ مطرح کند.

 

 

نقطه عطف فعالیت او در سینما:

شاید شروع فعالیت حرفه‌ای او در سینما و تلویزیون به ساخت موسیقی متن فیلم میم مثل مادر و او یک فرشته بود برمیگردد و توانست جایزه ساخت بهترین موسیقی متن در جشنواره بین المللی فیلم فجر و خانه سینما را برای فیلم هایی مثل میم مثل مادر ، طلا و مس و… به خود اختصاص داد.

 

 

ورود به عرصه موسیقی بین المللی:

او بعدا توانست در زمینه موسیقی بین‌المللی هم برای خود عناوین قابل توجهی کسب کند در سال ۲۰۰۴ در جشنواره موسیقی بریتانیا شرکت کرد و در زمینه موسیقی فولکلور اجرایی بسیار زیبا و در خور توجه با تک نوازی سه تار داشت و توانست مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

آشنائی او با جاسلین پوک آهنگساز شهیر بریتانیائی سبب همکاری او در چندین پروژهٔ موسیقی فیلم شد. علاقهٔ او به موسیقی فولکلوریک ایرانی سبب شد تا مجموعه‌ای از موسیقی نواحی ایران را جمع‌آوری کرده و از آنها در ساخت موسیقی فیلم تأثیر گیرد.

 

 

 

ازدواج و همسرش

آریا عظیمی نژاد سالهاست ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر می باشد، عکس بالا 27 اردیهبشت 98 با همسرش در اکران فیلم خانه دیگری ثبت شده است

  بیوگرافی محمود شهریاری

 

 

حضور در برنامه عصر جدید

آریا عظیمی‌نژاد در برنامه عصر جدید احسان علیخانی به کشف استعداد های میپردازد و به عنوان یکی از داوران در کنار رویا نونهالی و امین حیایی و دکتر سید بشیر حسینی حضور دارد.

 

 

 

اینستاگرام

در پایان آدرس اینستاگرام این آهنگساز و موسیقیدان را برای شما قرار داده ایم. آدرس صفحه اینستاگرام آریا عظیمی نژاد aryaaziminejad@ است که بسیاری از تصاویر همسر و پسرش در این صفحه اینستاگرام قرار داده شده است.

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.